فرماندار بوکان: دوقطبی‌سازی مانع پیشرفت در جامعه می‌شود


مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان گفت:  دو قطبی‌سازی مانع پیشرفت یک جامعه شده...
مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان گفت: دو قطبی‌سازی مانع پیشرفت یک جامعه شده و این فضا باید حذف و برای آبادانی بیشتر شهرستان تلاش شود.

محمد امین‌زاده روز یکشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و فرزندان شاهد مدیریت جهاد کشاورزی بوکان که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد، افزود: فضای دوقطبی باید حذف و همه ما مسوولان در راستای آبادانی و عمران شهرستان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دو قطبی کردن در یک دهه گذشته آسیب‌زا بوده و ممکن است در آینده کنش سیاسی شهروندان را در جامعه تحت تاثیر قرار دهد.

فرماندار بوکان از حوزه کشاورزی به عنوان یک ظرفیت بالقوه یاد کرد و افزود: توجه به ظرفیت‌های این بخش علاوه بر ایجاد اشتغال که دغدغه همه مسوولان است باعث ترقی و پیشرفت کشاورزی در شهرستان نیز خواهد شد.

فرماندار بوکان یکی دیگر از پتانسیل‌های شهرستان را حوزه گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: برای توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال باید حوزه گردشگری را توسعه داده و برای این امر مهم با کمک مسوولان برنامه‌ریزی مدونی را داشته باشیم.

امین‌زاده بر وفاق و همدلی مسوولان تاکید کرد و اضافه کرد: با وفاق و همدلی می‌توان در راستای آبادانی شهرستان تلاش کرده و موقعیت پیشرفت شهرستان را فراهم نمایم.

وی اظهار داشت: همه ما مدیران و مسوولان خادمین مردم بوده و وظیفه داریم در خدمت مردم بوده و برای رفع مشکلات آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم بزرگترین دستاوردی است که می‌توانیم آن را ثمره هشت سال دفاع مقدس بدانیم.

فرماندار بوکان: دوقطبی‌سازی مانع پیشرفت در جامعه می‌شود

جهادگران جایگاه بالایی در روند تسریع پیروزی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع داشتند

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم گفت: جهادگران جایگاه بالایی در روند تسریع پیروزی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع داشتند و همگام با رزمندگان در جبهه‌های جنگ در راه اسلام و انقلاب شهید و جانباز و ایثارگران زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

ماموستا ملاعباس احمدی ادامه داد: لقب سنگرسازان بی سنگر که حضرت امام، جهادگران را به آن مفتخر فرمود، در تاریخ جنگ و ادبیات دفاع مقدس جاوید خواهد بود.

وی اظهار داشت: جهادگران همانگونه که در دوران دفاع مقدس برای حفظ و امنیت کشور تلاش و جانفشانی می‌کردند، امروز نیز با حفظ فرهنگ و روحیه جهادی در جبهه تولید و شکوفایی اقتصادی، خودکفایی و تامین امنیت غذایی جامعه کارهای عظیمی انجام می‌دهند تا این فرهنگ همیشه زنده و پویا باقی بماند.

امام جمعه بوکان اضافه کرد: جهادگران در زمان جنگ در خدمت رزمندگان بودند و جانانه جنگیدند و امروز نیز در عرصه تولید و تهیه امنیت غذایی در خدمت نظام و رهبری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

فرماندار بوکان: دوقطبی‌سازی مانع پیشرفت در جامعه می‌شود

جهادگران برای احداث خاکریز در جبهه‌های جنگ خون خود را سپر رزمندگان کردند

فرمانده سپاه بوکان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس گفت: جهاد سازندگی به عنوان یک تشکل مردمی در سال‌های جنگ تحمیلی توانست در کنار ارتش و سپاه به عنوان رکن سوم بخوبی انجام وظیفه کند.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی ادامه داد: جهادسازندگی که فارغ از ساختار مرسوم اداری فعلی عمل می‌کرد اقدامات شاخصی را در دوران جنگ انجام داد که محرومیت‌زدایی، تولید تجهیزات پزشکی و تهیه مواد غذایی از جمله فعالیت‌های این نهاد مردمی بود.

وی افزود: جهاد سازندگی پس از جنگ تحمیلی نیز در زمینه برقراری امنیت اقتصادی و خودکفایی نقش بسزایی داشت و حمایت از نظام را سرلوحه کار خود قرار داد.

در پایان این مراسم از ۲۰ از ایثارگران و نفر از فرزندان خانواده شهید مدیریت جهاد کشاورزی بوکان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

فرماندار بوکان: دوقطبی‌سازی مانع پیشرفت در جامعه می‌شود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید