جزییاتی از زلزله بامداد امروز در بوشهر


جزییاتی از زلزله بامداد امروز در بوشهر

ایرنا نوشت: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: زمین لرزه بامداد روز دوشنبه در شهر اهرم مرکز این شهرستان خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

عبدالحسن رفیعی پور روز دوشنبه افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده همه نیروهای عملیاتی و امدادی شهرستان تنگستان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی یادآور شد: این زمین لرزه در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده‌است و با توجه به لرزش زیاد موجب ریزش کوه در جاده اهرم - فراشبند شده بود که در همان لحظه پاکسازی انجام و مشکلی در زمینه رفت و آمد وجود ندارد.

رفیعی پور گفت: هرچند تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی ناشی از زلزله نداشته‌ایم اما تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند.

وی یادآور شد: همچنین پیش از این نیز زلزله ۲.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۵ بامداد امروز شهر دلوار را نیز لرزاند.

به گزارش مرکز لرزه ‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۲:۵۳:۳۷ بامداد دوشنبه هفتم مهر ماه بخش هایی از اهرم مرکز شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر را لرزاند.

موقعیت مرکز این زلزله ۲۸.۹۰ شمالی و ۵۱.۳۷ شرقی و در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده‌است.

مرکز این زمین لرزه حدفاصل 9 کیلومتری شهر اهرم، ۱۰ کیلومتری شهر کلمه و ۲۷ کیلومتری خورموج از توابع استان بوشهر گزارش شده‌است.

47231
کد خبر 1437263

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

میانگین کشوری نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی چند؟