گازرسانی به چهار روستای مراغه تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود


گازرسانی به چهار روستای مراغه تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

مراغه - ایرنا - معاون عمرانی فرماندار مراغه با تاکید بر رفع مشکلات گازرسانی به روستاهای بخش سراجوی این شهرستان گفت: گازرسانی به چهار روستای این بخش تا پایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، نقی مسکینی روز سه شنبه در بازدید از روستاهای منطقه قوری چای غربی بخش سراجوی مراغه افزود: عملیات گازرسانی به این چهار روستا هم اکنون با سرعت در حال انجام است و با بهره برداری از آن، اهالی روستاهای اورتاقشلاق، جهانگیر کندی، گونه باخان و مین باشی حصار از گاز خانگی برخوردار می شوند.

وی همچنین به برخی مشکلات موجود در حوزه مخابرات در روستاهای یورک، قوشابلاغ، چاناغ بلاغ علیا و سفلی، گونه باخان، اورتاقشلاق، باداملو، مین باش حصار و جهانگیرکندی اشاره کرد و گفت: این مشکلات احصا شده و برای رفع انها برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

مسکینی افزود: در این راستا و با همکاری اداره مخابرات شهرستان، ایستگاه های تقویتی BTS نصب خواهد شد.

بخشدار سراجو نیز گفت: هم اکنون با تلاش های انجام شده، مشکل گازرسانی به برخی از روستاهای این بخش برطرف شده و یا در حال رفع است.

فرخ محمدزاده افزود: با اجرای شبکه گازرسانی به این روستاها که بیشتر آنها در مناطق صعب العبور و برف گیر قرار دارند، مشکل تامین سوخت زمستانی روستاییان منطقه رفع می شود.

رییس اداره مخابرات مراغه نیز گفت: هم اکنون تمامی روستاهای این شهرستان از شبکه تلفن ثابت برخوردار هستند و برای تقویت ارتباطات تلفن همراه نیز در حال نصب دکل های تقویتی در مناطق مختلف و دورافتاده روستایی هستیم.

کاظمی افزود: در حال حاضر حدود ۹۵ هزار اشتراک تلفن ثابت در این شهرستان فعال است.

بخش سراجوی مراغه با ۹۹ روستا بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

50 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش جلوه‌های جهادی در مدیریت شهری ارسال شده است