آمادگی حوزه علمیه استان گیلان برای کمک‌ به مناطق سیل‌زده تالش


آمادگی حوزه علمیه استان گیلان برای کمک‌ به مناطق سیل‌زده تالش

آستارا - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان از آمادگی طلاب و گروه‌های جهادی این مراکز علمی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد لاکانی روز سه شنبه در نشست با فرماندار تالش در فرمانداری این شهرستان گفت: نیروها و گروه های جهادی حوزه های علمیه گیلان آماده هر گونه همکاری فیزیکی و حمایتی برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده شهرستان تالش و کاهش آلام آسیب دیدگان از این حادثه هستند.
وی ادامه داد: وظیفه و ماموریت اصلی گروه های جهادی، کمک به دولت در راستای سازندگی بخش‌های مختلف به ویژه عمرانی است و در حال حاضر تمام تلاش‌ این گروه ها معطوف به این امر است و تمام این تلاش ها خالصانه و برای تحقق هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز در این دیدار با ذکر میزان خسارت و نیازهای شهرستان برای بازسازی و خدمت به مردم و مناطق سیل زده، از کمک های حوزه های علمیه قدردانی کرد.
امیر مرادی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان نیز با اهدا لباس بحران به حجت الاسلام لاکانی، از حضور و همکاری گروه های جهادی حوزه های علمیه جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده تالش قدردانی کرد.

سیل هفته گذشته تالش به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی این شهرستان خسارت هایی وارد کرد و سبب تخریب چندین منزل مسکونی و مرگ دو هموطن شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج