تلویزیون؛ مخل اعصاب مردم


تلویزیون؛ مخل اعصاب مردم

بانک ورزش- با ازسرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، خبرهای ضد و نقیضی در مورد محروم شدن صداوسیمای ایران از پخش زنده این مسابقات منتشر شد. با این حال مشکلی که...

بانک ورزش- با ازسرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، خبرهای ضد و نقیضی در مورد محروم شدن صداوسیمای ایران از پخش زنده این مسابقات منتشر شد. با این حال مشکلی که خارجی‌ها نتوانستند برای مخاطبان فوتبال در ایران به‌‌وجود بیاورند، از سوی برخی مسوولان صداوسیما ایجاد شد! غیر از کیفیت پایین بسیاری از گزارش‌ها که ناشی از خروج گزارشگران زبده از تلویزیون است، حتی برخی ریزه‌کاری‌های پخش هم موجب آزار هواداران شده است.

این ماجرا در جریان بازی یکشنبه‌شب پرسپولیس و السد قطر به اوج رسید؛ جایی که صحنه تنها گل بازی از تلویزیون ایران پخش نشد. در دقیقه ۸۸ مسابقه عیسی آل‌کثیر با یک ضربه سر چرخشی دیدنی دروازه السد را گشود، اما تلویزیون یک ثانیه قبل از عبور توپ از خط، تصاویر را قطع کرد. چرا؟ ظاهرا به این دلیل که آل‌کثیر در شادی بعد از گلش اقدام به درآوردن پیراهن کرده و یک نفر در پخش شبکه سوم صلاح ندانسته مردم این صحنه را ببینند! در نتیجه بسیاری از مخاطبان اصلا متوجه نشدند این توپ گل شده یا نه. این رفتار صداوسیما انتقادهای بسیار تندی به همراه آورده و سایت‌های مختلف خبری توانسته‌اند با تیترهایی مثل «گل پرسپولیس بدون سانسور» کلی کلیک بگیرند! سیاست عجیب تلویزیون در حالی است که مثلا مسابقات شنا مشکلی برای پخش ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت