مرحله نخست "پویش آماده‌باش" در آذربایجان‌غربی پایان یافت


ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: با پایان...
ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: با پایان مرحله نخست پویش آماده‌باش، از برترین‌های این پویش سراسری و عوامل برگزاری آن قدردانی شد.

محمود اشتری روز پنج‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد از برترین‌ها و فعالان پویش آماده‌باش، کمیته‌های برتر هیات ورزش‌های همگانی استان در این پویش و همچنین عوامل و هیات‌های شهرستانی موفق در برگزاری آن قدردانی شد.

وی گفت: با گذشت ۵۰ روز از برگزاری پویش در استان همزمان با سراسر کشور و با هدف از بین بردن کم‌تحرکی مردم و ورزش در دوران خانه‌نشینی در زمان شیوع بیماری کرونا، تاکنون حدود ۲ هزار نفر در استان به عضویت این پویش درآمده‌اند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: پویش آماده‌باش نقش مهمی در معرفی هرچه بهتر ورزش‌های همگانی در سطح کشور و استان آذربایجان‌غربی داشته و با توجه به همگام بودن معرفی این پویش در فضای مجازی و همکاری کمیته‌ها و نهادهای مختلف همچون استانداری، شهرداری‌ها، رسانه‌ها و اداره کل ورزش و جوانان، این طرح مورد استقبال گسترده شهروندان در استان قرار گرفت .

اشتری گفت: همگانی کردن ورزش در بین شهروندان و ایجاد نشاط در جامعه از مهم‌ترین اهداف فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیات‌های استانی در اجرای پویش سراسری آماده‌باش بود که خوشبختانه در مرحله نخست به آن دست یافتیم.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی ادامه ‌داد: برترین‌های این پویش در رشته‌های بازی‌ها و ورزش‌های کودکانه، طناب‌زنی، پیلاتس، فریزبی، ایروبیک، کراس ترینینگ و یوگا به انتخاب داوران و مورد پسند قرارگرفتن توسط کاربران برگزیده و از آنان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

اشتری افزود: هیات‌های شهرستان‌های ارومیه، ماکو، پیرانشهر، بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب و کمیته‌های پیلاتس، ایروبیک، ورزش در آب، یوگا، فریزبی، کراسفیت، ماهیگیری و کراس ترینینگ نیز بیشترین مشارکت را در این پویش داشتند.

وی گفت: هیات ورزش‌های همگانی استان با توجه به ادامه بیماری کرونا، این پویش را همچنان ادامه خواهد داد.

طرح ملی «آماده‌باش» در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور از روز دهم مرداد امسال آغاز و سی‌ام شهریورماه به پایان رسید.

هم‌اکنون ۲۷ کمیته (رشته) در هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی فعال است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید