فروشگاه اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری در کرمان راه‌اندازی شد


فروشگاه اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری در کرمان راه‌اندازی شد

کرمان - ایرنا - مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون از راه‌اندازی رسمی سایت اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 12 مهر 1399 و همزمان با هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رضا برنگی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان در سایت فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی Shop.kpf.ir به صورت اینترنتی عرضه شده است.

وی اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی کودک، طی هفته ملی کودک از روز ۱۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۹ تخفیف ۲۵ درصدی به کتاب های کانون تعلق گرفته است که علاقمندان می توانند پس از ثبت نام در این سامانه و درج مشخصات خود، محصولات موجود کانون را به هر تعداد مورد نیاز از طریق این سایت و با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی خریداری کنند.

برنگی خاطرنشان کرد: اعطای تخفیف گروهی به اعضای مراکز کانون و باشگاه مشتریان محصولات کانون در مراحل بعدی پیش‌بینی شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۴۵ با انتشار کتاب «مهمان‌های ناخوانده» کار نشر کتاب را آغاز کرد و اکنون پس از ۴۴ سال با انتشار هزاران عنوان کتاب به‌عنوان یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین ناشران کتاب کودک و نوجوان در ایران شناخته می‌شود.

آوازه کتاب‌های کانون از مرزهای ایران نیز گذشته است و در همه این سال‌ها بسیاری از رویدادها و جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در سراسر جهان جوایز متعددی را به کتاب‌های کانون و نویسندگان و تصویرگران آن اعطا کرده‌اند.

در سال‌های اخیر با ایجاد و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، عرضه کتاب‌های کانون در اینترنت نیز از جمله مطالبه‌های علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون بود که این خواسته با راه‌اندازی «کانون فروش» تحقق پیدا کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 درصد مبتلایان امیکرون در کرمان اطفال هستند