نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان قرچک افتتاح شد


نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان قرچک افتتاح شد

تهران- ایرنا- نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان قرچک در حوزه‌های صنایع دستی، مواد غذای و پوشاک افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که روز دوشنبه و با حضور نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک و مسوولان محلی در بوستان ۱۵ خرداد قرچک برپا شده، بانوان کارآفرین قرچک، محصولات و دستاوردهای را خود در قالب ۳۵ غرفه در معرض دید و خرید عموم مردم قرار دادند.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در این مراسم اظهار کرد: توجه به حوزه بانوان و حمایت از تولیدات مشاغل خانگی مبتنی بر جهش تولید و فروش محصولات، می تواند بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی را حل کند.
حسین نوش آبادی افزود: یکی از راه‌های موثر در حمایت از مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین، ایجاد شرکت‌های تعاونی و ایجاد مرکز فروش دائمی در مناطق مختلف است تا تولیدات بانوان بدون واسطه در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حرکت موتور پیشران فعالیت های اقتصادی خانگی، که همگی موجب تقویت تولید ملی می‌شود، فشارهای اقتصادی دشمنان را کاهش داده و زمینه را برای گشایش اقتصادی فراهم می‌کند.
وی تأکید کرد: در تفکر یک مدیر انقلابی و ایرانی، جهش تولید نباید در حد شعار باقی بماند بلکه جهش تولید باید به فرهنگ و تفکر اصلی مردم برای مقابله با تهدید اقتصادی دشمنان بدل شود.
نوش آبادی افزود: شکست کامل تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده نظام، امروز همه مردم و مسوولان موظفند تا در شرایط کنونی جنگ اقتصادی نابرابر، آرایش جنگی متناسب گرفته و با تکیه بر توان داخلی، توطئه دشمنان را خنثی کرد.
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان قرچک تا پایان این هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ در محل بوستان ۱۵ خرداد واقع در شهرک آزادیه ( میرزایی) مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک دایر می‌باشد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیستم اطلاعات مکانی (GIS) شهر قرچک راه‌ اندازی شد