آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021


آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

به احتمال زیاد آمریکایی‌ها با نیسان پاترول سوپر سافاری آشنا نیستند. پاترول سوپر سافاری نام نسخه‌ای ویژه و خاص از شاسی‌بلند قابل‌اعتماد و دو دیفرانسیل نیسان برای بازارهای خاورمیانه و فیلیپین است، خودرویی که در این منطقه به خوبی شناخته شده و توانایی‌های آفرود آن در هر زمینی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. اساساً این خودرو … The post آشنایی با نیسان پاترول...

به احتمال زیاد آمریکایی‌ها با نیسان پاترول سوپر سافاری آشنا نیستند.

آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

پاترول سوپر سافاری نام نسخه‌ای ویژه و خاص از شاسی‌بلند قابل‌اعتماد و دو دیفرانسیل نیسان برای بازارهای خاورمیانه و فیلیپین است، خودرویی که در این منطقه به خوبی شناخته شده و توانایی‌های آفرود آن در هر زمینی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. اساساً این خودرو همان سرسختی و شکست‌ناپذیری تویوتا لندکروزر را با طراحی تمیزتر که از اواخر دهه ۹۰ میلادی تاکنون تکامل یافته ترکیب کرده است. با دیدن پاترول سوپر سافاری می‌توانید نزدیکی آن با نیسان آرمادای بازار آمریکا را حس کنید.

آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

هم‌اکنون پنجمین نسل این خودرو بهبود یافته و یک سال دیگر را نیز در بازار خاورمیانه سپری می‌کند.

آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

احتمالاً واضح‌ترین تغییر این خودرو اضافه شدن رنگ مشکی به رنگ‌های بدنه کنونی که شامل سفید و طلایی است می‌باشد. واقعاً هم همین‌طور است! سپرها، بچه گلگیرها و سقف همچون همیشه رنگ متمایزی را دریافت کرده‌اند اما تفاوت سوپر سافاری ۲۰۲۱ این است که رنگ طلایی به‌صورت آپشن در دسترس می‌باشد. افرادی که اخبار مربوط به این خودرو را دنبال کرده‌اند احتمالاً متوجه رینگ‌های جدید ۱۷ اینچی با ظاهر مشکی و عناصر روشن خواهند شد. همچنین در کناره خودرو نیز نوشته متمایز سوپر سافاری به چشم می‌خورد.

آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

داخل کابین نیز از پوشش پارچه‌ای متفاوت و آپشن چرم قهوه‌ای با نشان سوپر سافاری استفاده شده است. یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی به همراه اپل کارپلی نیز به چشم می‌خورند.

آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021 آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

مدیر نیسان در خاورمیانه می‌گوید موفقیت پاترول سوپر سافاری در این منطقه به خاطر میراث عمیقی است که بر جای گذاشته است. مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو نیز ظاهر مدرن را به پرفورمنس قوی و دوام بالای این شاسی‌بلند اضافه کرده است.

آشنایی با نیسان پاترول سوپر سافاری 2021

نیسان پاترول سوپر سافاری ۲۰۲۱ قیمت پایه حدود ۱۷۱ هزار درهمی داشته که معادل حدود ۴۷ هزار دلار آمریکاست. شاید این قیمت در بازار آمریکا زیاد باشد مخصوصاً اینکه ظاهر آن نیز خیلی مدرن نیست اما قطعاً افراد زیادی خواهان این شاسی‌بلند هستند. در بازار خاورمیانه نسخه فیس لیفت شده پاترول استاندارد نیز عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403