کشف محموله دخانیات قاچاق و ماینرهای غیرمجاز در مراغه


کشف محموله دخانیات قاچاق و ماینرهای غیرمجاز در مراغه

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله دخانیات قاچاق و ماینرهای غیرمجاز در این شهرستان خبرداد و گفت: ارزش این کشفیات یک میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران عوامل یگان امداد این شهرستان در حین گشت زنی در یکی از محلات شهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی پراید توقیفی، تعداد ۱۶ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۲۰ پاکت تنباکوی میوه ای خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه و تشکیل پرونده قضائی مربوطه و تحویل آن به دستگاه قضایی گفت: کارشناسان امر ارزش ریالی سیگار ها و تنباکو های کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف ۲۸ دستگاه ماینر غیرمجاز

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف۲۸ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اللهوردیان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه های حاشیه شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی های لازم قضایی در عملیاتی غافلگیر کننده از کارگاه شناسایی شده تعداد ۲۸ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده اند بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت