تمهیدات رفع کمبود روغن خوراکی در اراک اندیشیده شد


تمهیدات رفع کمبود روغن خوراکی در اراک اندیشیده شد

اراک - ایرنا - رئیس اتحادیه خوارو بار و لبنیات اراک گفت: تمهیدات اجرایی به‌منظور رفع کمبود روغن خوراکی جامد و مایع در بازار اراک اندیشیده شده و تا آخر هفته جاری با تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی، گره از این مشکل گشوده می‌شود.

«حسین عباسی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمبود مواد اولیه برای تولید و بسته‌بندی روغن خوراکی در واحدهای اراک عامل اساسی اختلال در بازار عرضه این محصول خوراکی در بازار است و این معضل به‌دلیل برخی مسایل در گمرک به وجود آمده است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی اعمال شده مواد اولیه تولید و بسته‌بندی روغن از گمرک بارگیری شده و تا آخر هفته مشکل کمبود روغن دربازار حل خواهد شد.

رئیس اتحادیه خوارو بار و لبنیات اراک گفت: برخی واحدهای تولیدی روغن خوراکی نیز به علت نبود مواد اولیه تعطیل شده‌اند که با تامین مواد اولیه بازگشت به تولید در این واحدها آغاز خواهد شد.

عباسی افزود: بازار سیاه و افزایش قیمت روغن خوراکی که یک هفته اخیر در بازار برای این ماده خوراکی پرمصرف رخ داده به زودی با تامین مواد اولیه و نظارت اصولی در اراک شکسته می‌شود.

وی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای این مهم برنامه‌ریزی دارد و همه تلاش ب‌کار گرفته می‌شود تا از ایجاد تورم و کمبود مجدد روغن خوراکی برای مصرف‌کنندگان کاسته شود.

۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی خوارو بار و لبنیات در کلانشهر اراک فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها