مطالبات مردم حوزه انتخابیه مهریز در کارگروه توسعه پیگیری می‌شود


مطالبات مردم حوزه انتخابیه مهریز در کارگروه توسعه پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مطالبات و مشکلات اصلی تمامی پنج شهرستان این حوزه در جریان تشکیل کارگروه‌های توسعه بررسی و با همکاری مدیران ارشد استان یزد و کشور رفع می‌شود.

محمدرضا صباغیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌های مهریز، بافق ، بهاباد، خاتم و ابرکوه محور تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، بررسی مسایل و مشکلات مردم در جریان راه‌اندازی کارگروه توسعه هر منطقه است.

وی ادامه داد: در این کارگروه‌ها که فرمانداران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی مختلف عضویت دارند نیازهای شهرستان‌ها به طور دقیق بررسی و اولویت‌بندی می‌شود و سپس با حضور مدیران ارشد نسبت به حل آنها و تامین نظر مردم اقدام مناسب صورت می‌گیرد.

این نماینده استان یزد در مجلس یازدهم اظهار کرد: تاکنون در این کارگروه‌ها بیشتر مسایل هر منطقه بررسی و بخشی توسط مسوولان استان و بخش دیگر توسط مدیران کشور و وزیران دولت تدبیر و امید پیگیری و حل و فصل شده است .

صباغیان اظهار کرد: کار نماینده انجام امور اجرایی هر منطقه نیست و فقط نظارت و قانونگذاری در مجلس و مسایل کلان و راهبردی است و تشکیل کارگروه توسعه به عنوان اولویت اصلی برنامه‌های این حوزه انتخابیه نقش کمکی در پیگیری و تحقق مطالبات برحق شهروندان دارد.

حوزه انتخابیه مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

استان یزد با ۱۰ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد، تعداد نمایندگان کنونی مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولید کیک یزدی در کارگاه سنتی