دزد دوچرخه‌ها در ابهر دستگیر شد


دزد دوچرخه‌ها در ابهر دستگیر شد

رنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: سارق حرفه‌ای که مبادرت به سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان می‌کرد از سوی پلیس در دام قانون گرفتار شد.

سرهنگ محمد مهدیخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان، موضوع پس از بررسی های تخصصی در خصوص نحوه و شگرد سرقت‌ها، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شریف آباد شهرستان ابهر پس از انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای دوچرخه ها شدند که با هماهنگی و دستور قضایی دستگیر و به مقر نیروی انتظامی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی به انجام ۱۹ فقره سرقت دوچرخه و فروش آنها به ۲ مالخر در شهرستان همجوار و ابهر اعتراف کرد که متهمان پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی این شهرستان تحویل شدند.

مهدیخانی افزود: از عموم مردم خواست هشدارها و توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات قانونی به منظور برخورد صورت گیرد.

کشف و ضبط بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در زنجان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان موفق به کشف و ضبط ۹ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند.

سرهنگ سعید بابایی، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند که با انجام کارهای اطلاعاتی، متهمان در آزاد راه زنجان - قزوین، مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان پس از دستگیری متهمان موفق شدند از خودرو آنان این میزان مواد مخدر را که به طرزی ماهرانه در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

بابایی با بیان اینکه خودروی متهمان دستگیر شده نیز از سوی پلیس توقیف شد، افزود: این ۲ متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...