اینتر معاوضه اریکسن-پاردس و وسینو-میلیک را بررسی می کند / گاتزتا


اریکسن و پاردس ممکن است بین اینتر و پی اس جی معاوضه شوند.
اریکسن و پاردس ممکن است بین اینتر و پی اس جی معاوضه شوند.

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی و لیاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی ممکن است در نقل و انتقالات ژانویه بین اینتر و پاری سن ژرمن معاوضه شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا، در نقل و انتقالات ژانویه احتمال معاوضه کریستین اریکسن و لیاندرو پاردس بین اینتر و پاری سن ژرمن وجود دارد. اریکسن که از نیمکت نشینی در اینتر ناراضی است، مورد توجه پی اس جی قرار دارد و این باشگاه فرانسوی مشکلی برای پرداخت دستمزد بالای او ندارد. دستمزد پاردس از اریکسن کمتر است بنابراین این معاوضه احتمالی برای اینتر نیز مشکل ساز نخواهد بود.

معاوضه دیگری که شاید در ژانویه انجام بگیرد معاوضه ماتیاس وسینو و آرکادیوش میلیک بین اینتر و ناپولی است. نراتزوری به جذب یک مهاجم چهارم می اندیشد چراکه پینامونتی متقاعد کننده نبوده است. میلیک که نامش در لیست ناپولی چه در سری آ و چه در لیگ اروپا وارد نشده، فقط تا انتهای فصل با پارتنوپی قرارداد دارد و خبری از تمدید قرارداد نیز نخواهد بود. اینتر به جای اقدام به منظور جذب آزاد این مهاجم لهستانی برای فصل بعد، می تواند در ژانویه با پیشنهاد دادن ماتیاس وسینو، هافبک مورد علاقه گتوزو و یا با پرداخت پول نقد به ناپولی برای جذب او وارد عمل شود. پارتنوپی در زمستان برای میلیک 18 میلیون یورو می خواهد و نراتزوری در صورت اقدام به دنبال تخفیف خواهد بود.

همچنین بخوانید:

آرکادیوش میلیک، سکونشین شد؛ نام او از لیست ناپولی برای سری آ و لیگ اروپا خط خورد کریستین اریکسن: مردم می خواهند من را داخل زمین ببینند اما تصمیم با کونته است

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته