تردد شبانه خودروهای شخصی در شاهرود ممنوع است


تردد شبانه خودروهای شخصی در شاهرود ممنوع است

شاهرود – ایرنا – فرماندار شاهرود با بیان اینکه تردد خودروهای شخصی از ساعت 21تا چهار در شهرممنوع است، افزود:شهروندان برای ترددهای ضروری از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

نادر فخری شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:خودروهای با پلاک غیربومی که مالکان آن ساکن شاهرود هستند در این دوره از محدودیت های کرونایی می توانند از ساعات چهار تا ۲۱ مانند خودروهای پلاک بومی در سطح شهر تردد نمایند.

وی با بیان اینکه صاحبان خودروهای با پلاک غیربومی باید مدارک خود را به نیروی انتظامی برای احراز هویت ارائه دهند، افزود: سامانه ای در دست تهیه است که این مدارک را در آن بارگذاری نمایند تا از تجمع برای ارائه مدارک جلوگیری شود.

فخری ادامه داد: صاحبان خودروهای با پلاک غیربومی در صورت خروج از محدوده شهر برای ورود دوباره به شهر باید مدرک و سند معتبر مبنی بر ساکن بودن در شهر شاهرود به ماموران پلیس راهور ارائه دهند.

فرماندار شاهرود از ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیربومی به داخل شهر خبرداد و ابرازداشت: چنانچه این نوع خودروها قصد ورود به شاهرود را داشته باشند از ورود آنان ممانعت به عمل آمده و جریمه خواهند شد.

به گفته وی مشاغلی که شیفتی هستند برای تردد شبانه باید از نیروی انتظامی مجوز دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه تمامی این محدودیت ها برای حفظ سلامتی شهروندان اجرا می شود، تصریح کرد: ۶ گروه بازرسی برای نظارت بر اداره ها، بانک ها، صنایع و صنوف در جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهرستان فعال هستند.

فخری سلامت مردم را در اولویت هر کاری خواند و گفت: شعبه ای در دادسرا و دادگستری شاهرود به منظور رسیدگی خاص و خارج از نوبت به تخلفات افرادی که شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا نمی کنند، راه اندازی شده است.

وی افزود: با کسانی که سلامت و امنیت جامعه را به خطر می اندازند بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی برخورد قاطع می شود.

فرماندار شاهرود از همکاری همه مردم و مسوولان در جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا قدردانی کرد و اظهارداشت: از کسبه و بازاریان بابت محدودیت ها که برای حفظ سلامتی خود و مردم ایجاد شده عذرخواهی می نمایم.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: مکاتبه ای با استاندار شده تا با هماهنگی ریاست جمهوری به تعداد روزهای تعطیل تاریخ چک ها و همچنین اقساط وام های کسبه به تعویق بیفتد.

به گفته وی در این شرایط بحران همه گیری و گرانی اجناس مسوولان با ایجاد وفاق و همدلی و تلاش بیشتر در انجام وظیفه، امید را به مردم هدیه دهند.

شهرستان شاهرود با ۵۳ هزار کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج