توزیع 530 بسته کمک مومنانه بین نیازمندان توسط هیئت انصارالثقلین دهدشت


توزیع 530 بسته کمک مومنانه بین نیازمندان توسط هیئت انصارالثقلین دهدشت

مسئول هیئت انصار الثقلین دهدشت گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون 530 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

بندگی یعنی در کوچه پس کوچه های زندگی دست کسی را بگیری، اینگونه همدلی و دست گرفتن ریشه در باور و معنویت و خداباوری انسانها دارد.

در این روزهای سیاه کرونایی برگزاری رزمایش مواسات در سراسر کشور ایران اسلامی به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

در همین راستا هیئت انصارالثقلین دهدشت از ابتدای شیوع این ویروس منحوس با تمام توان به میدان آمد و تاکنون طی اجرای هشت مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به یاری آسیب‌دیدگان کرونا شتافت.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیئت مذهبی فرهنگی انصارالثقلین دهدشت از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون طی ۸ مرحله بسته‌های حمایتی در قالب "رزمایش مواسات" را در دستور کار خود قرار داده و به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شتافت.

مسئول هیئت انصارالثقلین دهدشت با بیان اینکه در مرحله هشتم این رزمایش ۶۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: تاکنون ۵۳۰ خانوار در این رزمایش‌ها از بسته‌های حمایتی برخوردار شدند.

وی هدف از اجرای رزمایش مواسات را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه عنوان و خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله و به یاری خداوند و کمک مردم، این رزمایش‌ها تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی