شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان خیانت بزرگی به عالم علم و انسانیت بود


 شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان خیانت بزرگی به عالم علم و انسانیت بود

امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان خسارت بسیار بزرگی برای کشور بود دشمنان گنجی را از کشور ما ربودند و خیانت بزرگی به عالم علم و انسانیت کردند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» شامگاه شنبه ۸ آذر در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخته و گفت: جایگاه حضرت معصومه(س) برای ما محیر العقول است، ایشان امامزاده‌ای هستند که هیچ امامزاده‌ای به عظمت ایشان وجود ندارد.

وی افزود: هر کس عملش صالح و ایمان قلبی او درست باشد خداوند متعال به او حیات طیبه می‌دهد که نور، روح و وجود برتر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: بدن ما با حیوانات مشترک است اما خداوند به بشر روح قوه‌ای عطا کرده است که اگر کسی ایمان و عمل صالح داشته باشد خداوند به او نور و بینشی می‌دهد که آینه الهی قرار گیرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از مردان و زنان مومن دعوت می‌کند که او را یاری دهند، اظهار کرد: امروز بسیجی‌ها مصداق انصارالله هستند، شما بسیجی‌ها و حزب‌اللهی‌ها باید همیشه تابع رهبر معظم انقلاب باشید، جان و مال نثار کنید انصارالله باشید که خداوند شما ار یاری کند.

وی بیان کرد: مسیحی‌ها دین خود را رحمانی معرفی می‌کنند برخی هم برای اینکه روحیه جهادی و بسیجی را از ما بگیرند می‌گویند اسلام دین رحمانی است آنها دروغ می‌گویند.

تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) با استناد به آیاتی از قرآن کریم، ابراز کرد: حواریون خطاب به حضرت عیسی(ع) گفتند ما بسیجی هستیم هر زمان لازم باشد برای نجات بشر و مومنان تلاش می‌کنیم. امروز هم هر کس جبهه‌ای و بسیجی باشد آنها حواریون حضرت حجت(عج) هستند هر جا خطر باشد آنها آنجا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، گفت: شهادت او خسارت بسیار بزرگی برای کشور بود دشمنان گنجی را از کشور ما ربودند و خیانت بزرگی به عالم علم و انسانیت کردند.

وی با بیان اینکه شهید زنده است خداوند در آیات قرآن اجازه نمی‌دهد که کسی به شهدا مرده بگوید زیرا آنها حیاتی نزد خدا دارند، عنوان کرد: به واسطه شهدا خون در رگ‌های جامعه می‌جوشد. ملتی که خون نداده بی‌عرضه است؛ خون و شخصیت شهید هرچه بالاتر باشد نقش او برای بیداری بشر پراثرتر خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا هوای این انقلاب را دارند، خاطرنشان کرد: جای این شهید پرشدنی نبود، اسرائیل بیشتر از ما سرمایه‌های ما می‌شناسد و قصد دارد آنها را از بین ببرد؛ بر مسئولان فرض است که اجازه ندهند گنج‌های کشور بیش از این پرپر شوند آنها سرمایه‌های کشور هستند که باید قدر بدانند و حمایت کنند.

پایان پیام/487

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...