معرفی یکصد ورزشکار و مربی برای دریافت تسهیلات کرونایی در هشترود


معرفی یکصد ورزشکار و مربی برای دریافت تسهیلات کرونایی در هشترود

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان هشترود گفت: در راستای جبران بخشی از ضررهای اقتصادی شیوع کرونا در حوزه ورزش، تاکنون صد نفر از مربیان و ورزشکاران این شهرستان برای دریافت تسهیلات به اداره کار معرفی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت حسین پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۱۵ نفر که مدارکشان تکمیل بوده موفق به اخد تسهیلات کرونایی شده اند و پرونده سایر مربیان و ورزشکاران نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی سالن ها و فعالیت های ورزشی در شهرستان به علت شیوع کرونا، افزود: به رغم این تعطیلی ها، فعالیت های ورزشی در شهرستان به صورت انفرادی ادامه دارد و ورزشکاران از طریق فضای مجازی و ارتباط با مربیان، تمرینات لازم را انجام می دهند.

حسین پور همچنین به رشد سرانه ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: سرانه ورزش شهرستان در حال حاضر ۱.۲۶ متر مربع است که ۲۱ سانتی متر مربع آن سرپوشیده و بقیه روباز می باشد و شهرستان از این نظر، وضعیت قابل قبولی دارد.

وی افزود: از نظر زیر ساخت های ورزشی شهرستان هشترود دارای ۱۰سالن ورزشی سرپوشیده و ۲۰ میدان فوتبال خاکی و یک استادیوم ورزشی است که امیدواریم با پایان دوره شیوع کرونا و استفاده ورزشکاران از امکانات موجود، ورزش شهرستان در مسیر رشد و مدال آوری و کسب و عنوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۰هیات ورزشی در حوزه های قهرمانی، همگانی، روستایی و بانوان در هشترود فعال است گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های دانش افزایی، سمینار و وبنیار ورزشی، برگزاری کلاس های مربیگری در حوزه همگانی و برگزاری همایش های کوهروی از برنامه های پیش روی اداره ورزش هشترود است.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...