درخواست آصفری از دستگاه دیپلماسی درباره ترور فخری‌زاده


درخواست آصفری از دستگاه دیپلماسی درباره ترور فخری‌زاده

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی کشور، ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را از لحاظ حقوقی و همچنین در عرصه بین‌المللی پیگیری کند.

خبرگزاری مهر: محمد حسن آصفری با تأکید بر ضرورت پیگیری حقوقی ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: فارغ از اینکه جمهوری اسلامی ایران حتماً پاسخ این اقدام تروریستی را خواهد داد، اما باید از طریق حقوقی و قانونی هم این موضوع را به صورت جدی دنبال کنیم.

وی بیان کرد: برای پیگیری ترور شهید فخری زاده باید پرونده حقوقی تشکیل شود و مسئولان مرتبط باید این پرونده را به طور جدی پیگیری کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطمئنا باید قوه قضاییه، امور بین الملل قوه قضاییه و همچنین دستگاه دیپلماسی کشور، ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را از لحاظ حقوقی و همچنین در عرصه بین‌المللی پیگیری کنند.

آصفری تاکید کرد: البته جمهوری اسلامی ایران در زمان مقتضی پاسخ و انتقام لازم را از عاملان و آمران این جنایت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امثال شهید فخری‌زاده باعث شدند تا قدرت چانه‌زنی کشور ما پشت میز مذاکرات بالا برود، گفت: قطعاً دیپلماسی لبخند ما نبود که طرف مقابل را مجبور به مذاکره کرد بلکه آنچه سبب شد که ۱+۵ با ما وارد مذاکره شود، تولیدات، ابداعات و توانمندی‌هایی بود که امثال شهید فخری زاده برای کشورمان به ارمغان آوردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخاب فردی مثل رئیسی برای ریاست‌جمهوری ناممکن است!