باز بودن تمام راه‌های اصفهان با وجود بارش برف و باران


باز بودن تمام راه‌های اصفهان با وجود بارش برف و باران

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در راه های استان، گفت: با وجود مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی در 7 محور اصلی استان تردد همچنان برقرار است.

مرضیه فراست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت راه های استان در پی بارش باران و برف طی صبح امروز ۱۷ آذر ماه، اظهار کرد: طبق آخرین بررسی مرکز مدیریت راه های استان، در حال حاضر شاهد بارش برف در آزادراه نطنز- کاشان (گردنه نیه) و بارش باران در محور چوپانان- انارک هستیم.

وی همچنین افزود: براساس اطلاعات ادارات راهداری تابعه و نظارت تصویری مرکز راهداری استان، همچنین به دلیل مه غلیظ در محورهای کاشان – قمصر، تمام راه های نطنز، کوهپایه - نائین (ملااحمد)، گلپایگان – خمین، گلپایگان – خوانسار، تمام محورهای چادگان و فریدونشهر با کاهش میدان دید افقی مواجه هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن راه ها، علاوه بر رعایت قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه با احتیاط رانندگی و در محورهای برفی نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با وجود بارش برف و باران و مه غلیظ، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز و تردد برقرار است.

فراست از رانندگان خواست، تا از سفرهای غیرضروری به خصوص با توجه به محدودیت های شدید کرونا خودداری کنند و پیش از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته یک جوانان ماندنی شد