دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسعه می یابد


دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسعه می یابد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: در جهت اتمام پروژه و بهره‌برداری از توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دستور تخصیص 30 میلیارد ریالی اعتبار اخذ شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: در جهت اتمام پروژه و بهره‌برداری از توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دستور تخصیص ۳۰ میلیارد ریالی اعتبار اخذ شد.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته و در جهت اتمام پروژه و بهره‌برداری از توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دستور تخصیص ۳۰ میلیارد ریالی اعتبار اخذ شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از محل درآمد اختصاصی نسبت به توسعه بخش دندان‌پزشکی و داروسازی دانشکده‌های نوپای خود اقدام کرده بود که هم‌اکنون از پیشرفت مناسب ۹۰ درصدی برخوردار است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری، نیاز به تکمیل و تجهیز هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها احساس می‌شد.

نیکزاد بیان کرد: در همین راستا و با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر افتتاح این مجموعه در دهه فجر امسال در صورت تامین اعتبار، رایزنی‌هایی انجام شد و اعتبار مورد نیاز تامین گردید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هورمون‌درمانی برای زنان یائسه مفید است یا مضر؟