اهدای 22 هزار ماسک به دانش‌آموزان نیازمند فارس


اهدای 22 هزار ماسک به دانش‌آموزان نیازمند فارس

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس از اهدای 22 هزار و یک‌صد عدد ماسک به دانش‌آموزان محروم در ادارات آموزش و پرورش استان به‌همت خیرین خبر داد.

اهدای 22 هزار ماسک به دانش‌آموزان نیازمند فارس

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سعید خادمی، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس امروز، 22 آذرماه با بیان اینکه همکاری و همیاری مردم زمینه‌ساز کاهش شیوع کرونا است، گفت: در این زمینه نیازمند همکاری تمامی افراد جامعه هستیم و باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد کاهش شیوع کرونا باشیم.

وی افزود: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که فرموده‌اند آمران سلامت به میدان بروند، خیران در اقدامی تحسین برانگیز به این فرمان لبیک گفتند و تعداد 22 هزار و یک‌صد عدد ماسک برای دانش‌آموزان محروم تحویل اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضا‌های پرورشی دادند.

خادمی، قطع زنجیرۀ کرونا را در گرو استمرار حمایت‌های خیرین دانست و گفت: کاهش شیوع کرونا با همکاری و همیاری همه مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی محقق می‌شود و استفاده از ماسک یکی از بهترین راه‌ها در کنار رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت فردی برای مبتلا نشدن به کروناست.

وی در پایان با تأکید بر لزوم همراهی خیران با آموزش و پرورش برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در بین دانش‌آموزان گفت: آموزش و پرورش همواره قدردان نگاه پرمهر خیرین به این حوزه است.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟