استاندار کرمان: برخورد قاطع با مافیای قاچاق ضروری است


استاندار کرمان: برخورد قاطع با مافیای قاچاق ضروری است

استاندار کرمان گفت: با مافیای قاچاق باید برخورد قاطع شود.

کد خبر: 88905 ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۰۶:۴۹:۵۸

استاندار کرمان گفت: با مافیای قاچاق باید برخورد قاطع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی زینی‌وند در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه تجارب زیادی در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا داریم اظهار داشت: با این وجود هنوز قانون شفافی نداریم.

وی با بیان اینکه آنقدر قاچاق منافع دارد که قوانین و مقررات برای مقابله با آن در برخی جاها نتیجه‌ای ندارد گفت: حضرت آقا به ریز در مسئله قاچاق کالا ورود کرده و راهبردهایی ارائه کردند که باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در شفافسازی قوانین موجود باید اثرگذار باشیم افزود: ضعف‌های قانون قاچاق کالا و ارز باید بیان شده تا باعث اصلاح قانون شود.

زینی‌وندبا بیان اینکه استان کرمان به لحاظ جغرافیایی موقعیتی دارد که تمام دردسرهای استان مرزی را دارد اما مزایای استان مرزی را ندارد ادامه داد: با پدیده قاچاق سوخت در کرمان روبه‌رو هستیم در حالی‌که در سیستان و بلوچستان این دردسرها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استان کرمان در حوزه‌های مختلف درگیر قاچاق است که با هماهنگی قابل کنترل است گفت: قاچاق تاثیر منفی بر بازار و اشتغال استان می‌گذارد و یک آسیب بزرگ است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سامانه انبارها بسیار موضوع مهمی در مقابله با قاچاق کالاست افزود: تمام انبارهای کالای موجود در استان باید شناسنامه‌دار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت