مکس ورشتپن نگران بود اتفاقات ایمولا دوباره رخ دهد


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن پس از پیروزی در مسابقه فرمول یک ابوظبی 2020 بیان کرد که ترس این را داشت که اتفاقی که در ایمولا برای تایرش رخ داده بود دوباره تکرار شود. مکس ورشتپن که در مرحله تعیین خط موفق شده بود در رده اول قرار بگیرد، مسابقه را با یک استارت خوب آغاز نمود و در همان رده اول به پایان رساند، وی بیان کرد: مسابقه لذت بخشی بود. ما یک شروع...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن پس از پیروزی در مسابقه فرمول یک ابوظبی 2020 بیان کرد که ترس این را داشت که اتفاقی که در ایمولا برای تایرش رخ داده بود دوباره تکرار شود.

مکس ورشتپن که در مرحله تعیین خط موفق شده بود در رده اول قرار بگیرد، مسابقه را با یک استارت خوب آغاز نمود و در همان رده اول به پایان رساند، وی بیان کرد:

مسابقه لذت بخشی بود. ما یک شروع خوب داشتیم و از آن لحظه به بعد من می‌توانستم فاصله را مدیریت کنم و مراقب تایرهایم باشم. خودروی ایمنی کمی در زمان ناخوشایندی به پیست آمد، به این خاطر که ما باید روی تایرهای هارد دورهای زیاد و طولانی می‌زدیم. خوشبختانه تایرها همراهی کردند ولی در کل باید مدیریت بیشتری رخ می‌داد. خودرو امروز واقعا خوب بود و بالانس و تعادل خوبی داشت تا از تایرها مراقبت لازم انجام شود و همینطور من در طول مسابقه فاصله ایجاد کنم.

ورشتپن بیان کرد که در طول مسابقه ترس رخداد مجدد اتفاق ایمولا را داشت:

داشتم به گذشته و کمی به اسپا ولی مخصوصا به ایمولا فکر می‌کردم. در هر مستقیمی تمرکزم روی این موضوع بود. خوشبختانه همه چیز به خوبی گذشت. سرعت کافی را هنوز داشتیم و تایرها نیز همچنان کار می‌کردند. من پیش از آمدن به اینجا انتظار برد در مسابقه و بودن روی پول پوزیشن را نداشتم. من خواندم که مرسدسی ها قدرت موتورشان را کمی کاهش دادند و بنابراین این موضوع نیز (به رانندگان) این تیم کمکی نکرد. به طور کل، خودرو خیلی خوب کار کرد و بهتر از انتظارات بود، بنابراین من با این موضوع خوشحالم. روش خوبی برای پایان دادن به فصل بود و روحیه خوبی به همه افراد حاضر در تیم تزریق شد. امیدوارم که از سالهای گذشته یاد بگیریم و بتوانیم در شروع فصل قدرتمندتر باشیم تا کمی اوضاع را برایشان(تیم مرسدس) سخت‌تر کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش