لوکا دی مونتزمولو: من می‌توانم مشکلات فراری را برطرف کنم


فرمول یک ایران – لوکا دی مونتزمولو، رئیس سابق فراری معتقد است که می داند تیم ایتالیایی چه مشکلی دارد و ادعا می کند می تواند مشکلات اسکودریا را برطرف کند. فراری در این فصل یکی از بدترین رقابت های خود در تاریخ فرمول یک را داشته و با قرارگیری در رده ششم جدول سازندگان، بدترین نتیجه خود را در چهار دهه گذشته بدست آورده است. در چند فصل گذشته فراری تلاش...

فرمول یک ایران – لوکا دی مونتزمولو، رئیس سابق فراری معتقد است که می داند تیم ایتالیایی چه مشکلی دارد و ادعا می کند می تواند مشکلات اسکودریا را برطرف کند.

فراری در این فصل یکی از بدترین رقابت های خود در تاریخ فرمول یک را داشته و با قرارگیری در رده ششم جدول سازندگان، بدترین نتیجه خود را در چهار دهه گذشته بدست آورده است.

در چند فصل گذشته فراری تلاش کرده تا خودروئی را به پیست بفرستد که بتواند به طور مداوم رقبای پیشرو خود را به چالش بکشد. اما خارج از پیست، اختلافات تیم به همان اندازه فراوان بوده است، با تغییر مدیریت و اصلاحات ساختاری که تاکنون نتوانسته نتیجه مناسبی را داشته باشد.

مدیر عامل فراری از سمتش کنار رفت

لوکا دی مونتزمولو که در سپتامبر 2014 با افزایش تنش با مدیرعامل فیات کرایسلر از فراری کنار رفت، معتقد است که مشکلات زیرساختی موفق ترین تیم فرمول یک را شناسایی کرده است:

آیا امکان بازگشت به فراری وجود دارد؟ این سوال را نباید از من بپرسید. هیچکس از من چیزی نپرسیده است.

فکر کنم می دانم مشکلات چیست و می توانم آنها را برطرف کنم، می دانم که باید با گذشت زمان حل شود. اما من با ابراز تأسف فراوان، فراری ضعیفی را می بینم که از رده های بالا خارج شده و این باعث نگرانی من می شود زیرا زمان بسیار سختی برای تیم است.

دی مونتزمولو که پس از کناره گیری کامیلری امیدوار است در راس فراری قرار گیرد، به مواردی اشاره کرد که به اعتقاد او باعث تضعیف تیم ایتالیایی شده است:

من سعی می کنم سازنده باشم اما نگران هستم زیرا فراری در کل مسابقات 2020 حتی یک دور هم پیشتاز نبوده.

دورادور به نظر می رسد مشکلاتی وجود دارد که سوالاتی را در مورد آینده ایجاد می کنند. این مثال از کسانی است که فاقد تجربه و دانش و شاید حتی فروتنی هستند تا ببینند بهترین تیم ها چگونه سازمان یافته عمل می کنند یا خود فراری چگونه سازمان یافته است.

ثانیا برای پیروزی باید عناصری را در تیم داشته باشید که تفاوت ایجاد کند و مهارت های جدیدی را به همراه بیاورد. من تیم بسیار قدرتمندی داشتم، زیرا همیشه سعی کرده ام افراد باتجربه را انتخاب کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید



بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش