امام جمعه بروجرد: خبرنگاران به دنبال مطالبه گری باشند


امام جمعه بروجرد: خبرنگاران به دنبال مطالبه گری باشند

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: خبرنگاران باید همواره به دنبال مطالبه گری باشند و در این راه صداقتو امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در دیدار با خبرنگاران که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: خبرنگاران نباید نسبت به مشکلات بی اعتنا باشند آنها باید دائم مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: مسوولان باید جوابگو مطالبات مردم باشند، مسوولی که حق سخن گفتن نداشته باشد هیچ فایده ای ندارد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: خبرنگاران به مردم آگاهی و امید و بصیرت بدهند، خبرنگاران مسائل مختلف جامعه را آسیب شناسی کنند و با کمک کارشناسان راهکار حل مشکلات را ارائه دهند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: خبرنگاران باید با صداقت و درستی خبرها را منتشر کنند و مسائل جامعه را صادقانه و بدون تعصب بیان کنند و پیگیر حل مشکلات باشند.
وی اظهار داشت: خبرنگاران می توانند ظرفیت های شهرستان بروجرد را معرفی کنند تا خیرین و افراد دارای تمکن مالی که دوستدار سرمایه گذاری هستند با دلگرمی سرمایه هایشان را برای توسعه و پیشرفت شهرستان بروجرد صرف کنند.
وی ادامه داد: انصافا مردم شهرستان بروجرد خیلی خوب هستند و با همه مشکلات جامعه پای کار انقلاب و نظام هستند، مشکلات جامعه بسیار است گرانی مربوط به ضعف مدیریتی است و باید با مدیریت خوب و نظارت دستگاههای نظارتی کنترل شود.
امام جمعه بروجرد گفت: رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است و نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند، متاسفانه این موضوع در بین نمایندگان وجود دارد، نمایندگان مجلس باید با هدف مشخص برای مردم کار کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: شهرستان بروجرد ظرفیت های بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و نیاز است که ۲ نماینده مجلس با هم اتحاد داشته باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا نشست خبری خبرنگاران شهرستان بروجرد با امام جمعه با پرسش و پاسخ حول محورهای مهم شهرستان بروجرد و مسائل و مشکلات مطرح شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امام جمعه بروجرد: امام خمینی(ره) عالم عمل گرا بودند