شجاعی با پیکان رستگار می‌شود؟


شجاعی با پیکان رستگار می‌شود؟

شجاعی می تواند با کسب پیروزی در مقابل پیکان حضور خود در راس کادر فنی تراکتور را تثبیت کند.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا جمعه در حالی با برگزاری دیدار دو تیم تراکتور و پیکان پیگیری خواهد شد که این دو تیم با کسب ۲ برد، ۳ تساوی و یک شکست با ۹ امتیاز و براساس تفاضل گل در رده های ششم و هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

این دو تیم تاکنون ۱۹ بار در مقابل هم صف آرایی کرده اند که حاصل این دیدارهای رو در رو ۱۰ برد برای تراکتور، ۶ برد برای پیکان و ۳ تساوی بوده است.

یکی از دلایل حساسیت بازی فردا هم امتیاز و همسایه بودن تو تیم در جدول است که این دیدار را به یک بازی ۶ امتیازی تبدیل کرده است با این تفاوت که تراکتوری ها بعد از فعل و انفعالات صورت گرفته، برکناری منصوریان و حضور شجاعی در راس کادر فنی با یک شوک تقریبا مثبت و کسب پیروزی در دربی تبریز و با روحیه نسبتا خوب پای به این دیدار می‌گذارند.

یکی از نکات قابل توجه در خصوص آمار بازی های تراکتور این است که این تیم تبریزی در ۳ بازی گذشته خود که میزبان بوده، دو تساوی و یک شکست کسب کرده است و درواقع تی تی ها تاکنون در این فصل از مسابقات در بازی هایی که میزبان رقبای خود بودند، موفق به کسب پیروزی نشده اند و در صورت شکست پیکانی ها تراکتور برای اولین بار طعم پیروزی در خانه را خواهد چشید. البته در بازی مقابل ماشین سازی که با پیروزی تراکتور به پایان رسید، شاگردان شجاعی میهمان ماشین سازی بودند لذا آن نتیجه یک برد خارج از خانه محسوب می‌شود.

شاید تنها حاشیه‌ی این دیدار، بحث حضور مهدی تارتار در کادر فنی تراکتور باشد و درواقع پیکان یکی از تیم هایی است که بحث حضور مربی اش در تیم تراکتور مطرح بود. البته گویا بر اساس گفته های هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور، شجاعی گزینه اول هدایت تراکتوری ها خواهد بود و چه بسا در صورت کسب نتایج قابل قبول و قراردادن تیم در بین مدعیان قهرمانی توسط شجاعی، پرونده جذب سرمربی جدید برای سرخ های تبریزی بسته شده و کاپیتان مسعود علی رغم اینکه ظاهرا دوست دارد به فوتبال ادامه دهد اما ممکن است جذابیت های مربیگری او را برای ادامه حضور در راس کادر فنی تیم وسوسه کند. به خصوص که در صورت نتیجه گیری می تواند در ابتدای راه مربیگری با یک تیم بزرگی همچون تراکتور به افتخارات خوبی دست پیدا کند.

گفتنی است این دیدار از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز با قضاوت علی صفایی برگزار خواهد شد که حسن یوسفی و فرزاد بهرامی بعنوان کمک داور و مجید محمدی نیز بعنوان داور چهارم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟