توسعه ارتباطات سیار درخوزستان با ارتقای 19 سایت همراه اول


توسعه ارتباطات سیار درخوزستان با ارتقای 19 سایت همراه اول

اهواز - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات سیار در خوزستان با نصب و راه‌اندازی و ارتقای تکنولوژی بر روی 19 سایت همراه اول، در هفته گذشته توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در خوزستان،به منظور استفاده بهینه شهروندان و ارایه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیازهای مردم و جلب رضایت مشترکان، شبکه ارتباطی همراه اول استان توسعه و ارتقا یافت.

وی گفت: اجرای این عملیات در ادامه پروژه فاز هشت ۸ توسعه شبکه سیار، در مناطق پرترافیک شهری، روستایی و جاده‌ای، شبکه ارتباطات سیار در خوزستان ارتقا و توسعه یافت.

فلاح زاده ادامه داد: در این مرحله از توسعه فاز ۸ شبکه ارتباطی همراه اول، تجهیزات فنی و ارتقای تکنولوژی ۳G ، ۲G و ۴G بر روی سایت‌های پرترافیک شهری، روستایی و جاده‌ای در مناطق فرهنگ آبادان، چاه سالم امیدیه، تاراز اندیکا، رپیتر ۵ و طلاور ایذه، شهرک رجایی، پتک جلالی و مال آقا باغملک، شیخ طعمه حمیدیه، رمیص و عبداله عموری رامشیر، شهرک سلمان فارسی رامهرمز، فیاضی، ام الغزلان و خنافره شادگان، عرب اسد شوشتر، پل برزین و سلامگاه گتوند و دهنو هندیجان خوزستان طبق زمان بندی مقرر نصب و راه‌اندازی، و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در خوزستان، به منظور بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارایه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت به شهروندان در حال انجام است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لزوم ارائه نتیجه آزمایش کرونا برای ورود به پایانه‌های خوزستان