استاندار اصفهان از فداکاری پرستاران قدردانی کرد


استاندار اصفهان از فداکاری پرستاران قدردانی کرد

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان روز چهارشنبه در شصت و سومین ستاد استانی مقابله با کرونا از فدکاری شماری از پرستاران این استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی در این جلسه نامگذاری سال روز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س) به نام روز پرستار را بیانگر جایگاه این حرفه مقدس و ارزشمند برشمرد و افزود: این روز فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت‌های این قشر خدوم، قانع و نجیب است.

وی ادامه داد: پرستاری حرفه‌ای انسان دوستانه است که از یک سو دانش، معرفت، تجربه و مهارت را به همراه دارد و از سوی دیگر، رحمت، عطوفت، مهربانی و مراقبت را پشتوانه خدمات خود قرار داده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: بر این اساس تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی آنان رضایت پروردگار را به دنبال دارد.

به گفته وی امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری(س)، در مقابله با ویروس منحوس کرونا، رسالت و تعهد سنگین در قبال سلامت جامعه به عهده دارند.

رضایی اضافه کرد: در این راستا پرستاران سلامتی خود را در کف اخلاص گذاشته‌اند و نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

در این جلسه همچنین همه بیمارستان‌ها و کادر درمان استان از طریق ویدئو کنفرانس در ارتباط بودند. در این جلسه علیرضا اعراب، مصطفی حاتمی، مستوره مستوفی و مرضیه سلیمانی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سیده زهرا افضلی و احمدرضا ایزدی از مدیریت درمان تامین اجتماعی و شکوفه خادم و محمدرضا رهی از بیمارستان شهید صدوقی و بیمارستان صحرایی سپاه و محمدرضا حسن پور و شیرین داوودی از بیمارستان ارتش تجلیل شدند.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنوو یک میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۵۴ هزار و سه نفر بر اثر این بیماری جان باختند. ن


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصادف در بزرگراه اقارب‌پرست اصفهان 2 کشته داشت