چارت سازمانی ادارات استان کرمان در شهرستان‌ها تکمیل نیست


چارت سازمانی ادارات استان کرمان در شهرستان‌ها تکمیل نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه چارت سازمانی ادارات استان کرمان در شهرستان‌ها تکمیل نیست گفت: در جنوب استان کرمان برخی از ادارات فقط 1 نفر کارمند دارند و امکان خدمات به مردم با 1 نفر مهیا نیست.

کد خبر: 88947 ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۵:۵۹:۰۲

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه چارت سازمانی ادارات استان کرمان در شهرستان‌ها تکمیل نیست گفت: در جنوب استان کرمان برخی از ادارات فقط ۱ نفر کارمند دارند و امکان خدمات به مردم با ۱ نفر مهیا نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، شهباز حسن‌پور در جمع خبرنگاران با تشریح نشست با شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این جلسه در محل وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و درمرحله اول گلایه عدم سفر وزیر به استان کرمان را با توجه به ظرفیت ‌های آن عنوان کردیم.

وی با بیان اینکه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم که به استان کرمان سفر و بررسی مسائل و مشکلات استان از نزدیک را در دستور کار قرار دهد گفت: وضعیت اشتغال در استان کرمان مطلوب نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خواستار نگاه ویژه وزارت کار به استان پهناور کرمان با توجه به محدودیت‌ها، مشکلات و محرومیت‌ها شد و افزود: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت اشتغال بحرانی‌تر شده و این موضوع نیازمند پیگیری‌های جدی‌تر از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی در استان کرمان اصلاً مطلوب نیست خاطر‌نشان کرد: در کل کشور میانگین بیمه شدگان 52 درصد است در حالی‌که در استان کرمان 45 درصد است و اصلاً زیبنده استان و مردم نجیب آن نیست.

حسن‌پور با بیان اینکه چارت سازمانی ادارات استان کرمان در شهرستان‌ها تکمیل نیست گفت: در جنوب استان کرمان برخی از ادارات فقط 1 نفر کارمند دارند و امکان خدمات به مردم با 1 نفر مهیا نیست که باید تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی بیمارستان ‌های تأمین اجتماعی در استان باید به امکانات و تجهیزات روز مجهز شوند افزود: رفت و آمد بیماران از شهرستان سیرجان به استان‌های یزد و شیراز به دلیل نبود ام آر آی و آنژیوگرافی در سیرجان یک چالش است و درخواست داریم پیگیری و رفع مشکل شود.

نماینده مردم شهرستان ‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت کار از جمله پروژه اشتغال روستائیان در استان کرمان تا پایان دولت یازدهم باید پیگیری جدی شود و توجه جدی به مراکز فنی و حرفه‌ای استان کرمان جهت افزایش دانش فنی و مهارت افراد جویای کار ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به گستردگی محرومیت‌ها و فقر مطلق در برخی نقاط استان کرمان دکتر سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور به عنوان نماینده وزیر کار به استان کرمان سفر کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: این سفر در جهت کاهش محرومیت‌ها و فقر مطلق و حل مشکلات کارگران از کار بیکار شده به سبب تعطیلی کسب و کارهای متأثر از شیوع ویروس کرونا و برقراری مقرری بیمه بیکاری کارگران انجام می ‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!