ردبول منتظر نظرات سازنده پرز نسبت به راز موتور مرسدس


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک ردبول ریسینگ می گوید که دانش و تجربه سرجیو پرز نسبت به موتور مرسدس که در تیم ریسینگ پوینت از آن بهره برده است می تواند به هوندا کمک شایانی کند. هوندا انتظار دارد که در تعطیلات زمستانه، فاصله خودش را با مرسدس که بهترین موتور پیست می باشد، کم کند و در این امر به گفته هلموت مارکو، سرجیو پرز می تواند مفید واقع...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک ردبول ریسینگ می گوید که دانش و تجربه سرجیو پرز نسبت به موتور مرسدس که در تیم ریسینگ پوینت از آن بهره برده است می تواند به هوندا کمک شایانی کند.

هوندا انتظار دارد که در تعطیلات زمستانه، فاصله خودش را با مرسدس که بهترین موتور پیست می باشد، کم کند و در این امر به گفته هلموت مارکو، سرجیو پرز می تواند مفید واقع شود:

سرجیو، دانش بسیار زیادی از موتور مرسدس دارد. پس از آنکه آنها در تیم ریسینگ پوینت با وی قطع رابطه کردند، او توجه زیادی را به تمام کارهایی که مرسدس انجام می داد، معطوف کرد. ما امید زیادی به دانش وی داریم.

دکتر مارکو در مورد دیگر ویژگی های نسبت داده شده به سرجیو پرز نیز گفت:

پرز، مدیریت تایر فوق العاده ای را دارد. 10 سال تجربه او نیز، یک امتیاز مثبت است. شما مشاهده کرده اید که او می تواند با یک تایر به چه مدت زیادی با سرعت بالا حرکت کند.

هدف ما این است که قهرمانی جهان را کسب کنیم، برای انجام دادن این کار، شما نیاز به دو خودرو دارید که بتوانند در جلو مبارزه کنند. مسئله استراتژیست. پرز فرم آماده ای دارد.

با الکس البون، فراز و نشیب هایی وجود داشت و ما باید تصمیم گیری می کردیم. اگر که ما هدفی برای قهرمانی جهان داریم، نیاز به یک راننده قدرتمند در خودروی دوم داریم.

دکتر مارکو همچنین بیان کرد:

نسبتا مذاکره کوتاهی بود و یک توافقنامه یکساله با پرز است. اگر که او پیشنهادات دیگری دریافت کند ما نیز می توانیم دخالت کنیم. مسئله اینجاست که از وقتیکه مکس با ما می باشد به جز دنیل ریکاردو، عملکرد خودروی دوم همیشه ضعیفتر بوده است. استخدام پرز در خلاف جهت سیاست های ما بود. تا به الان تقریبا همه رانندگان ما از برنامه جوانان خودمان آمده اند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی