مصاف حساس گل ریحان در دیدار خانگی


مصاف حساس گل ریحان در دیدار خانگی

کرج - ایرنا - رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور این روزها در حالی انجام می شوند که از استان البرز یک نماینده با عنوان گل ریحان در این دوره از رقابت ها حضور دارد.

تیم فوتبال گل ریحان البرز فصل جدید این دوره از رقابت ها را در شرایطی آغاز کرد که با بیشترین حاشیه ها که شاید در طول چند سال گذشته بی سابقه بوده دست و پنجه نرم کرد و در روزهای آغازین هر روز یک خبر و یک حاشیه جدید از این باشگاه شنیده می شد.

از تغییر ناگهانی سرمربی هایی که خودشان نیز خبر از برکناری شان نداشتند تا انتشار خبرهایی مبنی بر عدم حضور این تیم در این دوره از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور از جمله مطالبی بود که این تیم را با چالش هایی اساسی مواجه کرده بود.

محمد لطیفی، مهدی امیری سوادکوهی و در نهایت میثم منیعی از جمله مربیانی بودند که تا پیش از شروع رقابت ها سرمربی گری تیم را بر عهده گرفته و به جز منیعی، مابقی سرمربیان یا برکنار و یا استعفا و از گل ریحان جدا شدند.

گل ریحانی که در روزهای نزدیک به آغاز رقابت ها نسبت به بستن تیم اقدام و اخبار منتشر شده از سوی این تیم این بار خبر از شروعی پرقدرت می داد پس از گذر از حاشیه ها و رسیدن به یک ثبات نسبی، کار خود را آغاز کرد.

در ۶ مسابقه ای که گل ریحانی ها تا اینجای فصل پشت سرگذاشته اند و با توجه به حاشیه هایی که اجازه نداد تا این تیم آنچنان که باید و شاید بتواند با قدرت هر چه بیشتر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور یابد، امروز شاگردان میثم منیعی در جدول لیگ وضعیت خوبی ندارند.

در بازی های انجام شده تیم فوتبال گل ریحان البرز با یک برد، ۲ مساوی و سه شکست، ۲ گل زده، چهار گل خورده و با پنج امتیاز در مکان چهاردم جدول لیگ قرار دارد.

قرار گرفتن در این جایگاه در جدول نشان از این دارد که گل ریحان این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد و برای ارتقای جایگاه خود در جدول لیگ نیاز به عزم گسترده دارد.

گل ریحان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر دوشنبه هشتم دی ماه در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف بادران تهران خواهد رفت.

۲ تیمی که در هفته ششم بازی های خود را به حریفان واگذار کرده بودند، گل ریحان بازی را به استقلال ملاقانی واگذار و بادران تهران به فجر سپاسی شیراز باخته بود.

البته بادران تهران هم اکنون در جدول نسبت به گل ریحان وضعیت بهتری دارد و با ۱۰ امتیاز در مکان هشتم جدول لیگ قرار دارد.

گل ریحانی در حالی مصاف این تیم می رود که کسب سه امتیاز از این بازی می تواند البرزی ها را از بحران خارج کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی