شهید سلیمانی معمار ارتش بین‌المللی اسلامی است


شهید سلیمانی معمار ارتش بین‌المللی اسلامی است

کیش-ایرنا- امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه امروز از سردار شهید سپهبد سلیمانی به عنوان معمار ارتش بین‌المللی اسلامی یاد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد حسن‌زاده با اعلام این مطلب گفت: با شروع جنگ‌های نیابتی، ارتش جزو نیازهای جبهه مقاومت بود. یکی از ابتکارات بزرگ حاج قاسم سلیمانی این بود که ارتش بزرگ بین‌المللی اسلامی را تشکیل داد و آن را پایه‌گذاری کرد.

وی پایان دادن به دولت آمریکا ساخته داعش را یکی دیگر از خدمات شهید سلیمانی دانست و افزود: نیروهای داعش در آستانه ورود به بغداد و دمشق بودند و اگر پایمردی و فرماندهی شجاعانه این سردار بزرگ و نیروهای پرتوانش نبود معلوم نبود اکنون در چه وضعیتی بودیم. شهید سلیمانی همراه با مدافعان حرم دشمن را از دروازه‌های بغداد و دمشق به عقب راند و در استان موصل یکجا نابودشان کرد. دشمنان هم اقرار کرده‌اند که هدف اصلی داعش ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی ایران بود. اما با تدبیر این شهید عزیز و هم رزمانش، داعش اجازه نزدیک شدن به مرزهای ایران را پیدا نکرد.

وی در ادامه به سه توصیه حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سحرخیزی، نهی از دروغ و احترام و خضوع در برابر بزرگ‌ترها خصوصا پدرومادر سه توصیه اخلاقی این سردار بزرگ نظامی است.

امام جمعه کیش با یادآوری 17 دی سالروز کشف حجاب در ایران گفت: مبارزه با حجاب و عفاف یکی از راهبردهای اصلی استعمارگران برای نفوذ و استحاله ملت‌های مسلمان است. امروز حجاب دیگر یک مسئله شخصی تنها نیست و به مسئله سیاسی تبدیل شده است. دشمن می‌خواهد اصالت و هویت ما را بگیرد و راه نفوذ آن مبارزه با حجاب است.

وی به برگزاری جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبات خوب این جلسه رسیدگی به حجاب در ادارات است که امیدواریم با تلاش مدیران و اجرایی شدن این مصوبات شاهد یک حرکت جدی در حوزه حجاب در سطح شهر باشیم.

حسن‌زاده در پایان از مسئولان جزیره خواست تا در اجرای هر طرح و پروژه‌ در جزیره،‌ از انجام مطالعات علمی همه جانبه راجع به طرح،‌ بررسی توجیه و صرفه اقتصادی،‌ جانمایی درست و انجام مطالعات زیست محبطی غفلت نکنند و اولویت و نیازهای جزیره را حتما در نظر بگیرند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...