کمک 16 میلیاردی نیکوکاران یزدی به ایتام و محسنین


مدیرکل کمیته امداد استان یزد از کمک 16 میلیارد تومانی حامیان نیکوکار استان یزد به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

کمک 16 میلیاردی نیکوکاران یزدی به ایتام و محسنینبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، با بیان اینکه این نهاد با اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین زمینه خوبی را برای مشارکت خیران در خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان نیازمند فراهم کرده است اظهار کرد: حامیان نیکوکار استان یزد در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

وی افزود: ۴۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۹ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای مشارکت در این طرح‌ها علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند. درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های در نظر گرفته‌ شده است

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...