تشکیل کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد


تشکیل کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد و با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

"محمدعلی پیرسبزی" تقویت و نشاط سازی گرامیداشت دهه فجر انقلاب را از رسالت های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر دانست و افزود: پرداختن به عملکرد چهل و دو ساله انقلاب اسلامی از نگاه حوزه فرهنگ و هنر در قالب فیلم، عکس، سرود و موسیقی و نشر و سایر رشته های فرهنگی و هنری را موثرترین راه ترویج اندیشه انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به ضرورت تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی تمام ظرفیت خود برای پیاده کردن خدمات نظام بکار ببرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دهه فجر امسال شرایط خاص خود را دارد اظهار کرد: با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و عدم بهره مندی از فعالیت های حضوری و مخاطب محور، اغلب برنامه ها با محوریت فضای مجازی و یا حضور حداقلی برگزار می شوند.
"نوذر استوار" قائم مقام صداسیما و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی پخش بیش از ۱۰۰ ساعت برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در صداسیمای استان خبر داد و تاکید کرد: آمادگی انعکاس همه فعالیت های مرتبط با دهه فجر بویژه فعالیت ها و اولیدات فرهنگی و هنری در صداسیمای استان پیش بینی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری یاسوج و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ارائه برنامه های خود در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدیرکل مدیریت بحران: زلزله چرام مشکلی در زمینه زیرساختها ایجاد نکرده است