ضرورت مجاهدت در جنگ روایت ها/ مانند حبیب بن مظاهر باشیم


ضرورت مجاهدت در جنگ روایت ها/ مانند حبیب بن مظاهر باشیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، تحریف را ابزار دشمن در جنگ روایت ها دانست و افزود: اگر روایت ها را دست کم بگیریم و تحریف ها موثر واقع شود، تحریم ها نیز اثرگذار خواهد بود و گره های بزرگ بیشتر نمایان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی و مذهبی استان گیلان که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس فعالیت های دینی و مکتبی استفاده کنیم، گفت: امروز در جنگ روایت ها قرار داریم.

وی تحریف را ابزار دشمن در جنگ روایت ها دانست و افزود: اگر روایت ها را دست کم بگیریم و تحریف ها موثر واقع شود، تحریم ها نیز اثرگذار خواهد بود و گره های بزرگ بیشتر نمایان می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به مجاهدت مکتبی ها در طول تاریخ، تصریح کرد: اگر این مجاهدت ها به خوبی روایت شود، قطعا در مسیر تعالی و تلالو این جامعه به سمت آفاق بلند تمدن سازی نوین اسلامی پیش می رویم.

حجت الاسلام قمی، غدیر و ولایت را محور مکتب اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: اساس ولایت به هم پیوستگی است و جریان مکتبی به هم پیوستگی جامعه اسلامی را بیشتر می کند. در روزهای شیوع بیماری منحوس کرونا با وجود همه مصائب و گرفتاری ها شاهد تبدیل تهدیدها به فرصت ها بر محور ولایت بودیم؛ فرصت هایی که در خود فرصت ها به وجود نمی آمد.

وی رابطه مومنانه را رابطه اخوتی دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه داریم حیات و سلوک مومنانه را که یک امر فطری است، روایت کنیم لذا مجاهدان واقعی و مکتبی ها کسانی هستند که در اوج اخلاص، ضرورت مجاهدت در جنگ روایت ها را اولویت خود می دانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مجاهدت در جنگ روایت ها را نیازمند پیش قراولی دانست و گفت: همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را سرباز نامید، ما نیز باید سرباز این میدان باشیم.

حجت الاسلام قمی، برگزاری جشنواره های رسانه ای مانند «حبیب» را نوعی پیشگامی و پیش قراولی به تاسی از سرباز دشت کربلا «حبیب بن مظاهر» دانست و تصریح کرد: باید اینگونه اقدامات تعمیق پیدا کند و تقویت شود و توسعه ملی یابد تا در جنگ روایت ها نیز پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش