اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی اردستان


اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی اردستان

فرماندار اردستان گفت: در سال جاری مبلغ 20 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مصلی بزرگ شهر اردستان اختصاص یافته است.

حمیدرضا تأملی، امروز(شنبه-۱۱ بهمن) در دفتر امام جمعه اردستان، اظهار کرد: ساخت مصلی اردستان از فروردین سال ۸۹ در زمینی به وسعت ۳۳ هزار متر و زیربنای ۱۳ هزار متر در دو طبقه آغاز شد و تاکنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن هزینه شده که از محل تملک دارایی و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تأمین شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و پیرو سفر رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور به شهرستان اردستان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل مصلی بزرگ اردستان تأمین اعتبار شده است.

فرماندار اردستان گفت: بنا داریم با پیش‌بینی یکسری تغییرات در طرح‌ها و حذف بخش‌های غیرضروری در مصلی اردستان برنامه‌ریزی کنیم که پروژه در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

تأملی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های ساخت مصلی اردستان استفاده از آن در مواقع ضروری و مدیریت بحران است که پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص شده است، گفت: در طرح ساخت این مصلی امکاناتی مانند سالن آمفی‌تئاتر و اجتماعات، کتابخانه، اورژانس و امکانات رفاهی تفریحی در نظر گرفته شده است.

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه مصلی شهر اردستان

امام جمعه اردستان نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز، مراحل ساخت مصلی اردستان که چند سال از شروع آن می‌گذرد هر چه زودتر به پایان برسد.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه اردستان تنها شهری است که مصلی نماز ندارد و نماز جمعه در این شهر در دو محل تابستان و زمستان اقامه می‌شود، گفت: با توجه به این که مصلی متعلق به مردم و یکی از مطالبات نمازگزاران است، مسئولان در روند ساخت مصلی شهر اردستان تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مروری بر روزنامه‌های اصفهان چهارشنبه 26 شهریور 1399