340 میلیارد تومان پروژه در باقرشهر شهرستان ری به بهره‌برداری رسید


شهرری - ایرنا - شهردار باقر شهر از توابع شهرستان ری گفت: پنج طرح اجتماعی،...
شهرری - ایرنا - شهردار باقر شهر از توابع شهرستان ری گفت: پنج طرح اجتماعی، زیر بنایی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی با اعتبار 340 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه شنبه در این شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سعید استاد فرج روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: این طرح ها که با مدیریت شهرداری باقر شهر در طول یکسال آماده شده بود امروز با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندانر تهران و مسئولان شهرستان ری به بهره بردای رسید.

وی خاطرنشا کرد: سایت اسکان اضطراری باقرشهر به مساحت ۴۱ هزار متر مربع و دارای ۲۸۰ سکوی اسکان با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان با ظرفیت اسکان یکهزار نفر در فاز اول و قابلیت توسعه تا اسکان یکهزار خانوار و مجهز به تفرجگاه و آشپزخانه بزرگ امروز به بهره برداری رسید.

این مسئول افزود: ایستگاه پایش بر خط آلاینده های هوای محیطی و هواشناسی باقرشهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان که پالایشگاه تهران هزینه این طرح را تامین کرده و مرکز مانیتورینگ آن در اداره کل محیط زیست استان تهران مستقر است دیگر طرحی بود که افتتاح شد.

شهردار باقرشهر بوستان شهدای نفت بهران به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان شامل هزینه عمرانی و تخصیص زمین را از دیگر طرح های بهره برداری شده امروز برشمرد.

به گفته وی همچنین دو طرح فرهنگی شامل کتابخانه و دارالقرآن عطر فاطمی به مساحت یکهزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در باقرشهر به بهره برداری رسید.

شهردار باقر شهر یادآور شد: همراهی رسانه، دلسوزی مردم تلاش مجموعه شهرداری در به ثمرنشستن این طرح ها موثر بود.

باقرشهر با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای حاشیه ای کلان شهر تهران هست که در محور ارتباطی تهران قم و در حوزه استحفاظی شهرستان ری واقع شده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید