حسن بیگی: بقای نظام به حضور مردم در صحنه‌های نظام وابسته است


تهران- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: بقای نظام و...
تهران- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: بقای نظام و انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام وابسته است و همه باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

شکرالله حسن بیگی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور مردم در تمامی مراحل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به عنوان عامل اصلی حفظ و بقاء این نظام الهی است.
وی افزود: رهبری و هدایت‎های امام راحل، حمایت و حضور در صحنه مردم و اعتقاد به اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی به عنوان سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی است و این مهم باعث دوام و بقاء این نظام الهی می‌شود.
وی اظهار داشت: از ماه‌ها قبل به منظور اجرای انتخابات ۱۴۰۰ جلسات هماهنگی متعددی در استانداری تهران برگزار شده و فعالیت رسمی ستاد انتخابات استان تهران از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود.
حسن بیگی افزود: تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان‌ها و سایر امور مربوطه از جمله ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر به عنوان دو وظیفه بسیار مهم فرمانداری‌ها تا پایان سال محسوب می‌شود که یقینا این مهم تا پایان امسال در استان تهران محقق می‌شود.
وی تأکید کرد: وحدت و همدلی مجموعه کارکنان فرمانداری‌ها با تأکید بر اصل پیروی از قانون، رکن مهمی در برگزاری سالم و پرشور انتخابات است تا برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورد.