24 طرح مختلف در تکاب افتتاح و کلنگ‌زنی شد


24 طرح مختلف در تکاب افتتاح و کلنگ‌زنی شد

هم‌زمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، 15 طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و برق‌رسانی به ارزش 92 میلیارد ریال در تکاب افتتاح و عملیات اجرایی 9 طرح مدرسه سازی نیز در این شهرستان آغاز شد.

امیر ستوده فر، فرماندار تکاب امروز ۱۵ بهمن در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: سردخانه ۱۰۰۰ تُنی که یکی از اصلی‌ترین نیازهای بخش کشاورزی این شهرستان به شمار می‌رود، با ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک صنعتی تکاب احداث شده و یکی از این طرح هاست.

ستوده‌فر با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سردخانه برای ۱۰ نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است، افزود: در فاز دوم این سردخانه ظرفیت آن تا ۳۸۰۰ تُن افزایش خواهدیافت و در فاز سوم آن نیز صنایع بسته بندی راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار تکاب ادامه‌ داد: همچنین به مناسبت دهه فجر پنج طرح کشاورزی شامل اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در اراضی زراعی ۶ روستا به مساحت ۲۰۰۰متر مربع با ۹ میلیارد ریال هزینه مورد بهره برداری قرارگرفت.

ستوده‌فر بیان‌کرد: به همین مناسبت هفت طرح برق رسانی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی نیز در مناطق مختلف تکاب با ۴۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

وی اظهارکرد: بهره برداری از طرح آب رسانی به روستای "قزقاپان سنگ" از توابع بخش تخت سلیمان تکاب با یک میلیارد ریال هزینه و میزان بهره منده برای ۳۲۹ خانوار و طرح خدماتی و آموزشی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی با ظرفیت ارائه خدمات به ۵۰۰ نفر از کارگران و کارکنان معدن طلای آقدره تکاب نیز از دیگر طرح های افتتاحی در این شهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی احداث ۳۸ کلاس درس در قالب ۹ طرح مدرسه سازی در مناطق شهری و روستایی تکاب آغاز شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دید افقی در جنوب آذربایجان غربی به 800 متر کاهش یافت