نفرات برتر اتومبیل‌رانی اسلالوم آذربایجان‌غربی مشخص شدند


نفرات برتر اتومبیل‌رانی اسلالوم آذربایجان‌غربی مشخص شدند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه اسلالوم به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک با حضور 40 راننده از سراسر استان در سلماس برگزار شد و نفرات برتر بخش های مختلف معرفی شدند.

اعلا حکیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقه، ۴۰ راننده از شهرهای ارومیه، سلماس، خوی، میاندوآب و چایپاره با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سلماس با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: این رقابت در چهار کلاس ١۵٠٠ سی‌سی استاندارد، ١۵٠٠ تا ٢٠٠٠ سی‌سی استاندارد، کلاس آزاد و کلاس بانوان برگزار و در زمان‌گیری مسابقه از دستگاه بومی و طراحی شده توسط مهندسان جوان ارومیه‌ای استفاده شد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی گفت: در کلاس ١۵٠٠ سی‌سی، مهدی بهرامی از ارومیه با زمان یک دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و امین غلام‌زاده و سینا کارور نیز هر دو از ارومیه به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

وی اظهار کرد: در کلاس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی، پویا تقی‌زاده از ارومیه با زمان یک دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۱۷۲ صدم ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و امید ابراهیم‌زاده و سالار زینالی از شهرستان سلماس عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

حکیمی بیان کرد: در کلاس آزاد مسابقات نیز، نفرات برتر از ارومیه بودند که ساسان امتنانی با زمان یک دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۵۸۴ صدم ثانیه مقام اول، امیر رحمانی مقام دوم و سلمان غلام‌زاده نیز مقام سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در کلاس بانوان، عنوان اول به نیره طیبی‌آذر از ارومیه با زمان یک دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۸۲۱ صدم ثانیه رسید و المیرا حبی دیگر راننده ارومیه‌ای و سیما تقی‌زاده از سلماس دوم و سوم شدند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: به نفرات برتر مسابقه حکم قهرمانی و تندیس اهدا شد.

مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم در مسیری مارپیچ و با تکیه بر دست‌فرمان رانندگان، ایمنی و مهارت‌های کنترلی فردی و زمان برگزار می‌شود.

دی‌ماه امسال نیز یک دوره مسابقه شتاب "درگ" با یاد اولین سالگرد شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی در ارومیه برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساخت بارگاه شمس تبریزی از اولویت‌های دولت سیزدهم است