کشف 65 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری


کشف 65 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک محموله قاچاق شامل انواع پارچه و یک محموله لوازم یدکی خودرو در شهرستان‌های بروجن و لردگان خبر داد.

منوچهر امان‌اللهی ۱۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: طی بررسی و کنترل نیروهای امنیت اقتصادی، یک محموله قاچاق شامل انواع پارچه و یک محموله لوازم یدکی خودرو از قاچاقچیان ضبط و طی این عملیات دو نفر شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان توقیف لوازم قاچاق دو نفر دستگیر شدند، بیان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه ۶۵ میلیارد ریال است و از مسیر جنوب وارد استان شده که این محموله‌ها در دو شهرستان بروجن و لردگان توقیف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از ابتدای امسال، ارزش ریالی کشفیات ۶۵ درصد افزایش داشته است.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: تعداد افراد دستگیرشده در پرونده‌های قاچاق نیز افزایش داشته است و انتظار داریم مردم استان اخبار و اطلاعات را به همکاران نیروی انتظامی استان اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، محموله ۱۷۱ کیلویی مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: طی این عملیات، هفت نفر دستگیر شده و چهار خودرو توقیف شدند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی عوامل دست‌اندرکار در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این مواد مخدر از مسیر جنوب کشور به داخل استان رسیده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری، دستگیری قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر ۲۰ درصد افزایش داشته است.امان‌اللهی در ادامه گفت:

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همه چیز درباره شایعات مربوط به تصادف جاده شهرکرد- شلمزار