10پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود


10پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

شهرداررفسنجان گفت: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ ‌بر 530 میلیارد ریال افتتاح وکلنگ زنی می‌شود.

"محمد مختاری" امروز 18 بهمن ماه با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهر رفسنجان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، اظهار کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌های مختلف نیز فعالیت دارد.

وی افزود: در این راستا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ 4000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.

مختاری همچنین به تکمیل پارک های محله ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با متراژ بیش از 5000 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه های شهرداری رفسنجان در ایام مبارک دهه فجر؛ اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسیج و ... به متراژ 35 هزار مترمربع وهمچنین در راستای نهضت آسفالت، می توان آسفالت خیابان های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت، کارگر و ... با متراژ بیش از 450 هزار مترمربع و با اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: همزمان با افتتاح پروژه های مذکور پروژه مخزن 2000 مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال افتتاح می شود.

شهردار رفسنجان همچنین به تکمیل وتامین روشنایی معابر سطح شهر با هزینه بالغ بر 70 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پارک های محله ای واقع در خیابان دکتر حسابی، خیابان مصطفی خمینی ۵۵ و حاشیه بلوار شهید مطهری جمعا به متراژ 7500مترمربع و با هزینه ای بیش از 50 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...