27 هزار سری جهیزیه در بین زوج های جوان توزیع شد


27 هزار سری جهیزیه در بین زوج های جوان توزیع شد

قزوین - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: 27 هزار سری جهیزیه در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در بین زوج های جوان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در حاشیه توزیع جهیزیه به زوج های جوان شهرستان تاکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سری از جهیزیه های توزیع شده در بین زوج های نیازمند، پنج قلم و ۱۵ میلیون تومان ارزش ریالی دارد.
وی افزود: البته از آنجایی که کالاهای مورد نظر به صورت یکجا تهیه شده ارزش ریالی آن پایین آمده است و این کالاها در بازار ارزش بیشتری دارند.
این مسوول گفت: استان قزوین در یک مرحله ۳۰۰ جهیزیه و در این مرحله هم ۵۰۰ جهیزیه توزیع کرده است که بسیار مطلوب ارزیابی می شود و امیدواریم تعداد این جهیزیه ها روز به روز افزایش پیدا کند.
زهرایی اضافه کرد: امیدواریم با این جهیزیه ها زوج های جوان که اغلب آنها را نیازمندان تشکیل می دهند با خیر و شادی زندگی خود را آغاز کنند.
وی اظهار داشت: از تمامی خیران و مردم تقاضا داریم که کمک های مومنانه خود را در تمامی ایام سال به ویژه در عید نوروز و ماه مبارک رمضان هم استمرار دهند.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: خوشبختانه تمامی استان ها مشابه استان قزوین در این زمینه فعال هستند و روز به روز تعداد جهیزیه ها با توجه به مشارکت بالای مردمی افزایش پیدا می کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...