مجلس شورای اسلامی برنامه های مهمی برای سازندگی کشور دارد


مجلس شورای اسلامی برنامه های مهمی برای سازندگی کشور دارد

قزوین - ایرنا - نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری مجلس انقلابی لقب گرفته، برنامه های مهمی برای سازندگی کشور دارد.

به گزارش ایرنا، رجب رحمانی روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۴۴۶ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با رژیم پهلوی و دوره شاهنشاهی نیست و کشور پس از انقلاب اسلامی رشد بسیار چشمگیری در زمینه های مختلف پزشکی، عمرانی و غیره داشته است.
وی افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بسیجی بودن را افتخار خود می دانند که نشان دهنده جایگاه و اهمیت بسیج در انقلاب اسلامی و نقش آن در پیشرفت کشور است.
این مسوول با اشاره به اینکه تمامی خوبی ها در بسیج مشاهده می شود و بسیج امید کشور است، گفت: مجلس شورای اسلامی همواره در زمینه حمایت از بسیج و به ویژه سازمان بسیج سازندگی گام های اساسی برداشته و در این زمینه قوانین مناسبی را تصویب کرده است.
رحمانی با اشاره به اهمیت حوزه سلامت اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره نهم به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم یک درصد از ارزش افزوده مالیات را به موضوعات پزشکی اختصاص داد که کمک حال ویژه ای برای موضوعات پزشکی است.
وی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی تمامی مردم باید برای سازندگی کشور تلاش کنند و مجلس یازدهم که به عنوان مجلس انقلابی لقب گرفته است در این زمینه برنامه جدی دارد.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با اصل انقلاب و اسلام و فعالیت های بسیجیان مشکل دارند و آمریکا تا زمانی که این کشور در مسیر توسعه و افزایش دستاوردهای نظامی گام بر می دارد، از دشمنی ملت ایران دست بر نخواهد داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...