2 طرح عمرانی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد


2 طرح عمرانی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

ساری - ایرنا - عملیات اجرایی پارک مادر در قائمشهر روز دوشنبه همزمان با دهه فجر آغاز و طرح بازگشایی حریم رودخانه سیاه‌رود در این شهرستان هم بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، شهردار قائمشهر در آئین بازگشائی حریم و لایروبی بستر رودخانه سیاه رود گفت : یکی از سیاست های شهرداری و شورای دوره پنجم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و افزایش ارزش اقتصادی و اجتماعی برای مناطق ها است.

عباس صالح زاده افزود : مهم ترین بازوی ما در بازگشایی حریم رودخانه سیاه رود همراهی، حمایت و یکپارچگی مردم بوده است و تاکنون بیش از ۸۰ هزار متر مربع حریم رودخانه سیاه رود بازگشائی شده است.

وی ادامه داد : برای بازگشائی و لایروبی حریم رودخانه سیاه رود در این بخش ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار قائمشهر گفت که این مجموعه در نظر دارد بعد از اتمام طرح بازگشائی حریم رودخانه سیاه رود و پس از اخذ مصوبه شورای اسلامی، جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش بار ترافیکی به ایجاد کنار گذر در حد فاصل پل سمنادشت و پل خیابان کارگر اقدام کند.

وی با بیان اینکه برای این طرح ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است ، افزود : با تخصیص این اعتبارات نسبت به ادامه طرح اقدام خواهیم کرد.

صالح زاده همچنین در مراسم آغاز ساخت پارک مادر هم گفت که این پارک در زمینی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع ایجاد می شود.

وی وعده داد که تا پایان دوره فعالیت شورای پنجم ۲ پارک منطقه ای در شهر قائمشهر احداث خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

25 شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند