طرح نظارتی نوروز از 15 بهمن آغاز شده است


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 1400...
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در استان فارس از 15 بهمن آغاز شده و مانند سال‌های گذشته تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

حمیدرضا ایزدی سه‌شنبه ۲۱ بهمن به خبرنگاران گفت: بازرسی‌ و نظارت ویژه نوروز با هدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه کالاها و ارائه خدمات هر ساله در این ایام اجرایی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: امسال این طرح در دو بخش کالا و خدمات اجرایی شده، که بخش کالا شامل اقلام پرمصرف ایام نوروز مانند انواع شیرینی، آجیل، برنج، گوشت، پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، مواد شوینده، لاستیک خودرو، روغن موتور و غیره است.

ایزدی ادامه داد: بخش دیگر نظارتی در اجرای این طرح در بخش خدمات و شامل نظارت بر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش، دستگاه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری و نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی است.

"کمپین بدون قیمت نخریم"

رئیس سازمان صمت فارس ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به "کمپین بدون قیمت نخریم"، تاکید کرد: شهروندان و متقاضیان کالاها و خدمات باید در نظر داشته باشند، که برای اطمینان از قیمت‌های واقعی حتما اتکیت یا برچسب قیمت بر روی کالاها و خدمات را رویت کنند.

او با بیان این که همواره همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در مقابله با تخلفات اقتصادی برقرار است، ادامه داد: علاوه بر تشدید نظارت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای پایش مؤثر و به هنگام در تأمین و توزیع کالاها و خدمات در حال انجام است و توجه ویژه به شکایات مردمی و برخورد قانونی با متخلفان صنفی در راس امور قرار دارد.

رئیس سازمان صمت استان فارس از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی، آن را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند، تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته