ورزشگاه آزادی تحت تاثیر هشتِ فقیدِ پرسپولیس


ورزشگاه آزادی تحت تاثیر هشتِ فقیدِ پرسپولیس

تهران- ایرنا- پیش از شروع بازی تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان تصویر جالبی از علی انصاریان در روبه‌روی جایگاه هواداران ورزشگاه آزادی نصب شده بود و همچنین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آزادی 42 کبوتر گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در تنها دیدار باقی‌مانده هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این مسابقات اتفاقات جالبی در ورزشگاه بدون تماشاگر رخ داد.

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت علی انصاریان تصویری از او را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشته‌اند. همچنین در کنار آن شماره‌های ۲۴، ۲۵ و هشت که به هادی نوروزی، مهرداد میناوند و علی انصاریان، سه ستاره فقید سرخپوشان تهرانی نیز به تصویر کشیده شدند.

ورزشگاه آزادی تحت تاثیر هشتِ فقیدِ پرسپولیس

همچنین مسوولان برگزاری مسابقه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران و روز ۲۲ بهمن، مراسمی را با حضور بازیکنان ۲ تیم برگزار کردند و ۲۲ کبوتر به همین مناسبت آزاد شدند و در آسمان ورزشگاه آزادی پرواز کردند.

پرسپولیس همان‌طور که پیش تر اعلام شده بود با لباس یکدست مشکی وارد میدان شد تا سومین بازی خود با این لباس را برگزار کند. آنها تا پایان سال ۱۳۹۹ با همین لباس به زمین می‌آیند. در سوی مقابل مسی‌ها نیز برای ادای احترام به علی انصاریان با لباسی که منقش به تصویر بازیکن اسبق تیم ملی ایران بود وارد زمین شدند و در مراسم پیش از بازی با همان لباس حاضر شدند.

ورزشگاه آزادی تحت تاثیر هشتِ فقیدِ پرسپولیس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قنبرزاده: بر اساس عملکرد تیم‌ها مبلغ اضافه می‌شود/ سقف بودجه برای فصل جدید: 320 میلیارد