آغاز رژه خودرویی یوم الله 22 بهمن در آذربایجان شرقی


تبریز- ایرنا- حرکت نمادین موتوری و خودرویی یوم الله 22 بهمن با شرکت...
تبریز- ایرنا- حرکت نمادین موتوری و خودرویی یوم الله 22 بهمن با شرکت خودجوش اقشار مختلف مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهرهای ۲۱ گانه آذربایجان شرقی در طلیعهٔ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طلوع خورشید انقلاب به زعامت خمینی کبیر را جشن گرفته اند.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد آن به علت شرایط کرونایی به شیوه ای متفاوت برگزار می شود

مردم آذربایجان شرقی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا امسال با خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه هایشان در جشن انقلاب شرکت می کنند.

پیاده راه ارک تبریز، امروز در چهل و دومین سالگرد طلوع انقلاب، میعادگاه کسانی است که با خودروهایشان و به شکل خانوادگی برای بزرگداشت بنیان گذاری نظام اسلامی به سمت آن حرکت می کنند.

.شرکت کنندگان در رژه خودرویی و موتوری جشن ۲۲ بهمن در آذربایجان شرقی، وسایل نقلیه خود را به گل و کاغذ نوشته هایی با مضمون شعارهای انقلابی مزین کرده اند.

هم اکنون مردم مناطق مختلف تبریز ا قبیل جاده ائل گولی، شهرک باغمیشه و مناطق مرکزی در حال برگزاری رژه خودرویی برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

بالگرد هوانیروز در تبریز نیز با پرواز بر فراز شهر و گل افشانی، شیرینی جشن پیروزی در بهار آزادی را برای تبریز و تبریزیان دوچندان می کند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته