شاهین بوشهر 6 بازیکن جدید جذب می‌کند


شاهین بوشهر 6 بازیکن جدید جذب می‌کند

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهرگفت: با احتساب چند بازیکن جدا شده بین 8 تا 10 بازیکن در نیم فصل از این تیم جدا و 6 بازیکن جدید نیز در جهت تقویت تیم در پست‌های مد نظر کادر فنی به تیم ملحق خواهند شد.

به گزارش ایرنا، فراز کمالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همه از شرایط خاص ابتدا فصل شاهین مطلع هستند اما با وجود همه محدویت‌ها و زمان کمی که در پیش از فصل داشتیم سعی کردیم تیمی راهی رقابت‌ها کنیم که در نیم فصل اول میانه‌های جدول قرار بگیریم و در نیم فصل دوم با تقویت تیم به دنبال سوق دادن تیم به رتبه‌های بالای جدول باشیم.

وی بیان کرد: مشکلات تیم شاهین قابل پیش‌بینی بود زمان کم تمرینات پیش فصل و نبود بدن‌سازی باعث شد در همان ابتدای کار ۲ بازیکن کلیدی ما دچار مصدومیت رباط صلیبی شوند و به طور تقریبی در هر بازی نیز با ۳ یا ۴ بازیکن مصدوم و غایب همراه بودیم.

کمالوند ادامه داد: هر چند از نتایج بدست آمده رضایت ندارم اما بازیکنان تمام توان خود را در بازیها گذاشتند و برخی از آنها با وجود مصدومیت در میدان مسابقه حاضر شدند.

کمالوند گفت: بازیکنان با تمام وجود تلاش کرده و با وجود همه مسائل تیم را در میانه جدول حفظ کرده و سعی کردیم فاصله امتیازات با تیم‌های بالای جدول زیاد نشود تا بتوانیم در نیم فصل دوم جبران مافات کنیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر خطاب به هواداران عنوان کرد: حساسیت و نگرانی هواداران را درک می کنم و آنها نیز به طور قطع بدانند که همه مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی آنها بکار میگیرند و امیدوارم با تقویت تیم در نیم فصل دوم خوشحالی آنها را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: هواداران بهتر از همه شرایط این فصل را درک می کنند، ما زمانی کار را شروع کردیم که تنها دو هفته به آغاز مسابقات باقی مانده بود و از تیم فصل گذشته هم حتی یک بازیکن نیز باقی نمانده بود.
کمالوند افزود: تمام توان خود را در نیم فصل می‌گذاریم تا بتوانیم شرایط را در نیم فصل دوم تغییر دهیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی